Dieet begonnen....

Goedemorgen meiden,

Ik was vorige week de overgebleven zwangerschaps kilo's zo verschikkelijk beu, na de zoveelste rot opmerking van een klant dat ik de stoute schoenen weer heb aangetrokken en contact heb gezogd met mijn Cambridge consulente. Bij haar ben ik in 2009 maar liefst 17 kilo afgevallen in 7 weken (was aangekomen na langdurig thuis zitten na een operatie)

Ik ben zeker nog 15 kilo te zwaar en ik word daar heel verdrietig van. Pas nog helemaal niets uit mijn kledingkast en als de zomer straks voor de deur staat, wil ik me ook wel weer eens goed voelen, blij zijn met mijn lichaam. Kijk, dat het nooit meer zo straks word als voorheen, accepteer ik. Heb tenslotte 2 kindjes op de wereld gezet maar ik wil me wel lekker voelen in mijn eigen lijf.

Zo gezegd, zo gedaan.....afgelopen donderdag begonnen met Cambridge 500. Dat wil zeggen maar 500 calorieën per dag en mijn menu bestaat uit: 2 shakes en 1 soep. Niet veel dus maar het gaat tot nu toe goed. De zwaarste dagen (de eerste 3/4 dagen) heb ik iig overleefd.

Dinsdag avond mijn eerste weegmoment. Ben benieuwd wat ik in kilo's en in cm's kwijt ben.

Heeft even niks met de kindjes te maken maar wou het even met jullie delen.

Fijne dag! Liefs Lynn.
 
Knap dat je dat doet.....ik zou het niet kunnen, de hele dag op 500 cal! Kun je dat echt 7 weken volhouden!! WOW! Ik zou zeggen: zet hem op, succes!
 
Ja, ik kan dat echt volhouden ;-) Is natuurlijk best pittig, zeker nu met de drukte van het werken (4 dagen) en de zorg voor Dean en Jack maar het moet echt, ik krijg spijt als ik het niet doe en me van de zomer moet verstoppen in wijde kleding omdat ik me schaam voor mijn dikke buik.

Dank je wel. Liefs
 
heb ik ook dat ik me schaam voor me lichaam helemaal voor me man . Voel me lelijk heb ook ineens hang borsten maar geen bv gegeven . En een cup E pff . Draag geen bh in huis omdat ze te zwaar zijn voor me schouders , hem nl smalle schouders en altijd hier last van . Zou graag een verkleining willen . Ik zou ook graag willen lijnen maar zit in een situatie dat het ineens zo moeijlijk maakt . Nooit een emoti eter geweest nu ineens pff . Veel suc6 meid weet dat je het kan !
 
wat knap van je!! maar wat is dat duur zeg!! pff heb ff gespiekt wat het inhield! zou het ook wel willen proberen maar ik schrik echt van de prijs! zet em op hé! en het resultaat mag je ook wel neerzetten :) stimuleert ons weer....!!
 
@Rajote: een weekmenu is ongeveer €50 Daarbij hoef je niets zelf aan te schaffen. Dat komt neer op zo'n €7,14 per dag. Als je berekend wat je per dag aan jezelf kwijt bent....ontbijd, lunch en avondeten, kom je met cb goedkoper uit.

Ik zal het resultaat vanavond even vertellen, oke? Wie weet trek ik je over de streep ;-)
 
Terug
Bovenaan