dieet voor lactatie

<p>Beste moeders op dit Forum,</p><p>Ik ben een student aan de hogeschool van Amsterdam voeding en diëtetiek. En ik heb dringend jullie hulp nodig! Voor een schoolopdracht moet ik een lacterende vrouw interviewen. Hierbij ga ik wat vragen stellen over het dieet en de leefstijl. Wat jij hieruit kan halen, is dat je een advies zult krijgen over jouw gezondheid. Ik kan hierbij helpen met het vormen van een geschikt dieet.</p><p>Heel erg bedankt!</p>
 
Ik zal even moeten brainstormen over hoe dit mogelijk kan worden gemaakt. Na het interview moet ik namelijk de gegevens analyseren, en daarna volgt pas een advies. Om dat advies uiteindelijk te kunnen geven, is het nodig om op een bepaalde manier contact met jou op te nemen. Als je bereid ben om iets van een telefoonnummer / emailadres aan mij te geven, dan blijven deze gegevens natuurlijk tussen ons.
 
Wat misschien meer comfortabel is, is als je jouw gegevens niet op dit forum hoeft te plaatsen. Als je wilt mag je mij een e-mail sturen via lois.konijn@hotmail.com
 
Terug
Bovenaan