Dieet.

TWD

New member
Vanaf morgen start ik met het Cambridge 800 dieet.
Heb contact gehad met de ha en omdat ik me goed voel, menstruatie heb gehad en al vlot weer fit was was het geen probleem.
Vanmorgen op consult geweest en morgen beginnen.
Moet minimaal 25 af dus ben benieuwd.

Logan is morgen 2 maandjes. Slaapt sinds 2 dagen de nacht door dus hoop dat hij dit volhoudt.
Ook komt er steeds meer een ritme in en zit ik nu eindelijk op 5 flessen(ook van de laatste dagen)
Hij drinkt sowieso 2 van 210cc en 2 van 180 de laatste drinkt ie vaan tussen de 90 en 150.
Kom dus nog ongeveer op een liter per dag.
Komt ook wat meer rond dezelfde tijd. S'ochtends tussen 7 en half 8 dan rond half 11, 14:30, 18 uur en dan tussen 21&22 uur met beetje geluk 22:30.

Ben er herl blij mee :)
 
wauw goed hoor dat je op dieet gaat, ik zit nog in de ontkenningsfase hihi
Moet er ook zeker 25 af hebben ( niet van de zwangerschap hoor) maar motivatie ontbreekt nog.

En lekker hè dat doorslapen? Komt helemaal goed, als je de eerste drie maanden gehad hebt wordt het sowieso makkelijker hihi dan ben je zelf ook meer gewend aan alles en de kleine gaat ook steeds meer begrijpen.
 
Ik kan niet meer in de ontkrnningsfase zitten.
Krijg lichamelijke klachten.
Zo kan ik maar 2 dagen op hakken lopen anders krijg ik last van mijn heupen. Ga ik weer steeds vaker door mijn knie en heb ik weer vaker soort doof gevoel in mijn been. Dus tijd om er wat aan te doen.
 
Ben nu al blij haha hij slaapt door en ik ben wakker haha.
Hij had beetje off day vandaag veel geslapen dus zal mij benieuwen of ie weer doorslaapt
 
Ja als je lichaam ook niet echt nee werkt "moet" je wel. Ik hen zondag nog de verjaardag van onze dochter die 2 wordt dus nog een keer lekker snoepen en dan ga ik ook maar eens weer aan het afvallen.... Ben al eens eerder 20 kilo afgevallen dus weet dat ik het kan.

En ga voor je duimen dat de kleine lekker gaat slapen. Hier ook alles op één oor, nu ik nog!
 
Wow, succes! Ben ookbenieuwd hoe het gaat. Ik probeer nu sporten op te pakken, maar kan de motivatie nog niet helemaal vinden. Ach komt ook wel weer.
 
Terug
Bovenaan