diego

Hoi mama's

Ik heb een grote diegofan in huis. Hjerre dus..Nu zoek ik voor hem voor sinterklaas diegokleding. Weten jullie waar ik dat ( online) kan kopen? Tweedehands heb ik wel gevonden, maar nieuw is ook wel eens leuk...

Groetjes Hanneke

hey hoi,

ze verkopen hier bij de bart smit af en toe ook weleens diego shirts en bij de kruidvat hier hebben ze ook van die longsleeves hangen....

denk dat dat bij elke winkel van kruidvat/bart smit dan wel te koop zal zijn....en anders es vragen want ze kunnen alles bestellen....

liefs denise

Diegoooooooo, Go Diego Go!!!
Hier nog zo een, vorige week het Kruitvat leeggekocht; pyama, ondergoed, zwembroek, speelgoed ze hebben van alles en ik een supergelukkig kind.

He wat jammer, onze Bart en Kruidvat hebben het niet.....
Ik ben bang dat ik dan echt naar de grote stad moet dan....
Maar dat is ook wel eens een keertje leuk!

Terra, als je wilt kan ik wel kijken wat ze hier nog hebben en het je laten weten en dan opsturen oid? Het was idd een groot filiaal van Kruitvat wat de hele collectie Diego in huis heeft. Laat maar weten als ik iets voor je kan doen!

Groetjes

Hoi Stephanie,

Nou als je een keertje in de buurt ben, dan heel graag! Ik zoek voor hem een longsleeve of een t-shirt met diego en het liefst ook met baby jaguar. Ook ondergoed en sokken zijn welkom....het liefst in maat 104.

Ik weet niet wat ze precies hebben, maar dat hoor ik dan graag!

Bedankt dat je dit eventueel wilt doen!

Groetjes Hanneke

Goedemorgen!

Hebben wij misschien een gezamenlijke (Hyves)vriendin, dan kunnen we telefoonnummers uitwisselen en bel ik je op wanneer ik naar Kruitvat ga. Misschien zaterdag wel...

Groetjes!

Terug
Bovenaan