Diep gekwetst

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik ben weer diep gekwetst.
De directuur van mijn werk vroeg of hij het goed zag dat er bij mij wat groeide.
Was dat maar zo! ( heb de laatste tijd een op gezette buik)
Het word de laatste tijd zo vaak aan me gevraagt ik word er niet goed van!

Ik zou zoiets nooit aan iemand durven vragen, Gewoon bang dat ik iemand zou kwetsen en nu gebeurd het bij mij.
Ik word daar zo niet goed van.

Liefs Inge

hoi bontrie

Nee dat was geen leuke opmerking natuurlijk,als ie maar eens wist wat je allemaal mee moet maken op dit moment he .succes ermee he groetjes wendy

hoi bontrie,

Ja kan me goed voorstellen dat je je dan rot voelt!
Ik zou het ook niet in mijn hoofd halen om zoiets aan iemand te vragen, maar sommige mensen.....
Ik word er op mijn werk ook vaak mee geconfronteerd, vooral opmerkingen van:
jij bent toch nu 1 half jaar getrouwd? zovan waar blijft het bericht?
Echt om ziek van te worden ja!!
Nou sterkte er mee!! groetjes Chantal

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik iemand kan zijn die dat gewoon aan iemand vraagt of die wens bestaat. Niet van : he ben je zwanger ofzo, maar wel uit belangstelling.
Ik moet zeggen dat ik dan wel aangeef dat als iemand er niet over wil praten ik dat uiteraard respecteer.
Daarnaast is het natuurlijk wel zo, dat mensen dat van mij vaak wel kunnen hebben, omdat ik weet hoe het is als het niet lukt. Dat is wel een verschil denk ik met anderen die of jou niet zo goed kennen of totaal geen ervaring hebben.

En ja dat van: je bent nu toch....jaar getrouwd.....ach eigenlijk doen wij denk ik zelf dat onbewust ook wel.
Tegenwoordig wordt er vaak niet eens meer eerst getrouwd, maar wel snel als het kind eenmaal onderweg is.

Ik denk altijd maar: er is maar 1 goede manier: je eigen manier!

Succes allen.

He Bontrie!
Wat een opmerkng zeg....ik ben ook de pineut op mn werk, mn collega heeft net een kleintje en ik ben als laatste vorig jaar juni getrouwd...
Dus....komt eerst: Willen jullie eigenlijk wel kids?Dan: Ben je al zover? Tja ik blijf ontkennen en zeggen: nou voorlopig nog niet hoor eerts lekker genieten met mn ventje! Het wordt wel minder nu!
Mn baas heeft er zelf 5 dus van hem krijg ik alleen maar een lach toegeworpen, het zijn de collega's....ze beseffen het gewoon niet dus ik laat het maar!
xie maantje

Terug
Bovenaan