Diep in gedaald, zegt het iets?

Hey meiden,

De VK zei met 31 weken al dat m'n kindje bezig is met indalen en met 35 weken lag het hoofdje vast in m'n bekken. Dinsdag was ik er weer en toen zei ze heel optimistisch dat het echt al diep ingedaald was. Mag ik hier nu wel of geen conclusie uit trekken????
Ik vroeg aan haar wat ze dacht en ze was er een beetje vaag over omdat ze me geen hoop wilde geven. Ze heeft me ook al homeopatische bolletjes meegegeven om de boel wat te versnellen..
Dus... Diep ingedaald, snel bevallen, of maakt het geen verschil?

Groetjes,

Lonka
38 wkn, 2 dgn

Hey Lonka,

Ik heb altijd gehoord dat het helemaal niks uitmaakt.
Mijn zoontje was namelijk niet ingedaald (eerste bevalling) en toen kreeg ik ook heel de tijd te horen: maar dat kan ook nog tijdens de bevalling gebeuren hoor.

Nu ben ik bijna 37 weken zwanger en mijn kindje is nog niet echt ingedaald, maar ik heb wel al een vingertopje ontsluiting, mijn baarmoedermond is verstreken en al aan het verweken en ik ben mijn slijmprop verloren. En bij mij zet het ook niet door.
Dus volgens mij zegt het niet echt wat.....

Ik hoop wel voor je dat je dan niet meer zo lang hoeft te wachten en wees blij dat je kindje al zo goed is ingedaald! Das echt beter voor je bevalling.

Groetjes Gerrie.

hmm beetje laat zag ik net, maar volgens mij maakt het niks uit. Ook bij mij lag het kindje vanaf 38 weken vast in mijn bekken, maar ze is er nog steeds niet en ben inmiddels 40+3!

Terug
Bovenaan