Diep ingedaald = eerder komen?

Olla,<br />Ik kwam net van VK. Zij gaf aan dat mijn kindje super diep was ingedaald haha, ze voelde letterlijk alleen nog schouders. “Het moet voelen voor jou alsof je een voetbal tussen je benen hebt” naja, m’n bekken en noenoe voelen inderdaad aardig beurs ?. <br />Ik ben nu 36+4.<br /><br />Maar betekent dit ook meteen dat ze eerder kunnen komen of kunnen ze echt zo blijven tot 40/42 weken? Wie heeft dit gehad? En kwam je baby eerder of?<br />
 
Bij mij zat de tweede ook al vanaf week 36 flink ingedaald, maar is ook niet eerder gekomen. Gynaecoloog gaf bij mij aan dat dit ook geen teken hoeft te zijn dat de baby eerder komt. Succes met de laatste loodjes!
 
Hier ook kindje al ingedaald met 28 weken, en met 33 weken kon ze geen kant meer op. Toch pas geboren met 41+5 
 
Hier met 35 weken goed ingedaald maar uiteindelijk met een keizersnede geboren na de uitgerekende datum. Denk dat het niet zo veel zegt eerlijk gezegd.  
 
Mijn 2e en 3e lagen ook al vroeg heel laag. Als ik in bad lag kon ik het hoofdje voelen. Ze zijn met 41 en 41.3 weken geboren... Dus nee het zegt niks, haha!
 
Terug
Bovenaan