diep liggende baarmoeder en 41 week zwanger

wie kan mij helpen?
ik ben nu 41+1 week zwanger vorige week heeft ze inwendig onderzoek gedaan en was de baarmoedermond voor de helft verweekt. afgelopen donderdag heeft ze me gestript toen was de baarmoedermond helemaal verweekt en gister ben ik weer bij mijn verloskundige geweest en die heeft aan de baarmoedermond getrokken omdat die nog heel diep ligt en het leek erop dat de bevalling nog niet zou beginnen terwijl ik nu al 12 dagen last heb van voorweeen. ik heb gister wat bloederig slijm verloren misschien de slijmprop of misschien komt het door het onderzoek. volgende week zaterdag word ik ingeleid dan ben ik precies 42 week zwanger. wie heeft dit ook gehad? wat als de weeen doorzetten zakt de baarmoeder dan? of duurt de bevalling dan extra lang?

hoi sanneh, waarschijnlijk al te laat maar wie weet voor wie het nog moet meemaken

ik heb een diepliggende baarmoeder
bij baarmoederhalskankeronderzoek ga ik naar de huisarts ipv assistent omdat het wat meer ervaring vereist.
bij de zwangerschap dachten ze dat het wel lager zou komen maar niet dus
bij de bevalling konden ze eerst niet voelen of ik al ontsluiting had, ze konden er niet bij en het hoofdje van Mara lag er ook nog voor
Maar toen ontsluiting begon kwam de baarmoedermond ineens lager te liggen, echt dus pas op het einde
Er is niks anders gegaan, dus maak je geen zorgen

Ik heb ook een diepliggende baarmoeder...
het duurde bij mij 2 keer wel flink lang....maar mijn baarmoedermond verweekte ook niet terwijl ik een week of 3 voorweeën had..!
De baarmoeder zakt uiteindelijk wel hoor...maak je daar geen zorgen over!

Terug
Bovenaan