Diepe diepe zucht......

A

Anoniem

Guest
Pfff....nu wil ik ook eens lekker van me af zeuren hoor. Ben het best wel zat eigenlijk.

Gisteren had ik een positieve ovutest. Gistermiddag en vanmorgen flink van bil geweest. Toppie zou je zeggen. Maar ik heb zo verschrikkelijk het gevoel dat ik toch te laat ben geweest. Ik ben er helemaal depri van... En ik heb er niet eens een gegronde reden voor. Het komt omdat mijn borsten sinds de vorige maand gevoelig worden na de eisprong. Deze keer zijn ze al tijdens de eisprong gevoelig. Ik weet alleen niet of dat wel bestaat. Of dat ik dus gewoon te laat was en dat mijn ei al geweest was en dus daarom gevoelige borsten heb.

Pff...dit is mijn 8ste ronde en begin aardig moedeloos te worden....

Diepe diepe zucht.....

Groetjes Karin

hoi karin

ik begrijp je frustratie. wij zijn al meer 1.5 jaar bezig. na alle onzoeken en kijkoperatie ben ik nu beland bij mijn 2de iui poging. vanaf vandaag kan ik ongi worden.
ik heb ook sinds een paar maanden dat mijn borsten zeer gaan doen rond mijn eisprong.
het frustrende is dat je alle kwaaltjes voelt en hoopt dat het misschien met een zwangerschap te maken kan hebben. probeer rustig te blijven hoe moeilijk het ook is. eens komt die maand dat je een positieve test in handen hebt.

x kim

@hummer
ik had het niet beter kunnen zeggen!!

@karin
wij waren ook maanden bezig, maar hoe meer je er mee bezig bent des te langer het uit blijft, hebbenwij het idee gekregen
geef het wat meer tijd en besteed meer aandacht aan andere dingen en je zult zien.... je wondertje dient zich aan als je het t minst verwacht

hallo

wij zijn bijna 5 jaar bezig geweest om zwanger te worden, veel onderzoeken gehad leverde nooit wat op,
op een gegeven moment hadden we het even heel druk en we hadden maar 1 x die maand gemeenschap gehad, en net die maand was ik zwanger en dat was net de maand waarin ik er weinig aan dacht, zomaar spontaan.
dus probeer wat minder te denken en ga niet elke keer kijken van nu moet het want dat werkt alleen maar frustrerend,
onze kindje is inmiddels 4,5 maand

ik weet best hoe moeilijk het is hoor, ik dacht dat wij helemaal geen kinderen konden krijgen

Lieve meid,

Ga na elke ongie gelijk om de 2/3 dagen vrijen, zo mis je je eitje nooit en ben je dus nooit te laat. Bovendien leg je een mooi voorraadje zaadjes aan in je eileider, als het eitje dan langskomt.... heb je dus de meeste kans. alleen de 6 dagen voor de eisprong ben je vruchtbaar, de dag van de eisprong en daarna NIET meer. Dus je hebt op het goede moment gevreeën hoor. Maar je hebt meer kans als je daarvoor vrijt.

Hopelijk is het deze keer gelukt... maak je niet te veel zorgen. Als jullie in de week voor je ei nog gevreeën hebben, maak je zowiezo een dikke vette kans.

xxx

He Karin
ik ken jou gevoel hoor,ben ook net weer ongi geworden dit wordt ronde 10 voor ons 2de kindje (eerste keer niet mee bezig en zo zwanger)nu doen we er alles voor maar gebeurt gewoon niet zo frustrerend he!vind het ook moeilijk om zomaar niet mee bezig te zijn toch hoor je vaak dat dat wel help maar ik kan het ook niet!heel vervelend
liefs jootje.

Hey Meiden,

Bedankt voor jullie reacties. Ik probeer er echt helemaal niet mee bezig te zijn. De weken voor mijn ei gaat dat ook heel goed, ik vergeet zelfs die testen te doen en als ik hem doe vergeet ik na 5 minuten te kijken. Ik ben momenteel heel erg bezig met gezond eten en niet snoepen en daar richt ik al mijn aandacht op, ook dat gaat goed. We hebben regelmatig sex, ook in de week voor de eisprong dus dat zat wel goed. Maar ja...dat heb ik al 8 maand dus schijnbaar werkt dat ook niet.
Maar het veranderd op het moment dat mijn ei is gweest. De eerste week wil nog wel, maar de laatste week ben ik veel bezig met kwaaltjes. Maar dat gaat echt vanzelf!!

Bedankt voor jullie reacties!!

Het is inderdaad heel moeilijk om er niet mee bezig te zijn. Ik heb ook dat het in de loop van de maand toch weer in mijn hoofd blijft malen...
Wij doen het deze maand eens in de drie dagen want dit zou inderdaad goed kunnen werken. En op deze manier blijft het ook nog leuk. Niet een al te erge verplichting...

Terug
Bovenaan