diepliggende baarmoeder en 41 week zwanger

wie kan mij helpen?
ik ben nu 41+1 week zwanger vorige week heeft ze inwendig onderzoek gedaan en was de baarmoedermond voor de helft verweekt. afgelopen donderdag heeft ze me gestript toen was de baarmoedermond helemaal verweekt en gister ben ik weer bij mijn verloskundige geweest en die heeft aan de baarmoedermond getrokken omdat die nog heel diep ligt en het leek erop dat de bevalling nog niet zou beginnen terwijl ik nu al 12 dagen last heb van voorweeen. ik heb gister wat bloederig slijm verloren misschien de slijmprop of misschien komt het door het onderzoek. volgende week zaterdag word ik ingeleid dan ben ik precies 42 week zwanger. wie heeft dit ook gehad? wat als de weeen doorzetten zakt de baarmoeder dan? of duurt de bevalling dan extra lang?
 
Hoi,

Ik heb dit niet gehad, ik geloof wel dat je baarmoeder inderdaad zakt op het moment dat je bevalling begint, maar als je daar onzeker over bent of nog vragen hebt kun je het beste je verloskundige bellen, daar zijn ze voor.
Hopelijk komt je bevalling vanzelf nog op gang en hoef je niet tot zaterdag te wachten.
In ieder geval wens ik je een goede bevalling toe!!

Liefs MJ
 
Terug
Bovenaan