Dieptepunt

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,
Nou dit weekend heb ik wel mijn dieptepuntje berijkt. Na ongeveer een weekje overtijd te zijn geweest had ik dus een test gedaan. En die was negatief. En ik rekende echt op een positieve uitslag. Maar ik bleef hopen, omdat ik nog niet ongi was. Maar zondag had ik bruine afscheinding. En vandaag (maandag) had ik vanochtend bloed. Maar dan bedoel ik alleen bij het opstaan. En nu net bij het afvegen na het plassen wat rode waterige urine.
vorige maand had ik dit ook. Dat ik alleen smorgens bloed verloor. Op advies van een vriendin van me heb ik een soort van homeopaat gebeld. Die gaat je dan doormeten, en die kan dan zien of alles een beetje goed zit in je lichaam. Ik heb zoiets van, wie weet wat die man te vertellen heeft. De dokter helpt me waarschijnlijk toch nog niet. (we zijn bezig vanaf feb '04 en ik heb in juni een m.k gehad). Baad het niet dan schaad het niet. Maar ik ben pas eind feb. waarschijnlijk aan de beurt. Dus ik hoop dat ik hem niet meer nodig heb. En anders lijkt het me erg interessant. En ik heb trouwens toch ook de dokter gebeld. Daar kan ik woensdag terecht. Dus ik hoop dat iemand me kan helpen. In iedr geval om even uit dit dipje te halen.
Dat was het.
Groetjes Nance

Meid,

kop op. Ik weet zelf hoe het is om een miskraam te hebben, en zeker als je nog geen kindje hebt, dan slaat de onzekerheid toe. Eén ding weet je wel, je kan zwanger worden.

Misschien moet je toch eens naar je huisarts gaan. Misschien helpt hij nog niet, maar even praten kan geen kwaad, en er zijn artsen die je altijd nog een paar maandjes naar huis sturen voordat ze wat gaan doen, dat kan ook zo zijn als je pas na een jaar gaat. Gewoon lekker even tegen hem aanzeuren.

Sterkte enne we houden moed.

Oooh ik zie dat je toch al een afspraak met de dokter hebt gemaakt.

Goed zo meid, kom maar op voor jezelf.

Kus
Miep

Terug
Bovenaan