Diepvriespizza tonijn?

Hoi meiden, ik heb gisteren positief getest!!! Ben zooooo blij, vandaag precies twee jaar geleden testten we ook positief, ons dochtertje is inmiddels 16 maandjes en krijgt als het goed is in feb. een broertje of zusje erbij. We zijn dolgelukkig!

Alleen denk ik nu met sommige dingetjes hoe zat het ook alweer?

Mag je bijvoorbeeld diepvriespizza met tonijn eten? Misschien een rare vraag, maar ik weet het echt niet meer :) Oja verder eet ik wel supergezond hoor, maar af en toe iets anders kan volgens mij geen kwaad.

Liefs Femke

Ik denk dat er maar weinig bacteriën zijn die 15 minuten 220 graden overleven...
Als er al inzaten zijn die respectievelijk doodgevroren en vervolgens doodgestookt...

Ja hoor, geen probleem inderdaad. Is het handig misschien om een goed zwangerschapsboek te kopen? Bijv. Veilig zwanger van Mariel Croon? Op MP worden er heel veel aangeboden en ik heb er altijd veel aan gehad. Daar staat alles in, eigenlijk over elk onderwerp.  

Ik had het boek geleend van een vriendin bij de eerste zwangerschap, maar nu bij de tweede heb ik em dus via MP. Ondanks dat dit de tweede zwangerschap is, heb je af en toen toch even zoiets van 'ik zoek het even op'. Ik vind het erg fijn, zo'n naslagwerk in de kast.

Groetjes en geniet van je zwangerschap!

Marisa

oke, hihhi ja ik dacht ook wel dat ze de oven niet zouden overleven, maar je weet maar nooit. Goede tip van dat boek! Gek, de vorige zwangerschap is echt nog niet zo lang geleden en bij veel dingen heb ik zoiets van hoe zat het ook alweer...? Ik heb wel de "pech" dat ik het liefst pate, filet, gerookte zalm, sushi en noem maar op, juist alles wat nu niet mag. Dus ik moet weer even wennen, maar ik heb het het heeeel graag voor over. Wat is nu 9 maandjes opletten op een mensenleven (vind ik dus ook van mensen die blijven roken, maar dat schijnt vaak nogal gevoelig te liggen, ik zou het nooooooit doen als ik wist dat mn kindje er iets aan over zou kunnen houden), toch?

Bedankt voor jullie reacties in ieder geval!

Liefs Femke

Terug
Bovenaan