Dierenpark Amersfoort

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

A.s zaterdag neemt mijn vader weer alle kinderen en kleinkinderen mee voor een dagje uit. Dit keer gaan we naar Dierenpark Amersfoort en daarna pannenkoeken eten in De Kabouterhut. Ik heb er echt helemaal zin in. Mijn vader is al 73 dus alle momenten die we nog met hem en de kinderen hebben die koesteren we echt.
Nu weet ik dat er meer mensen wel eens naar Dierenpark Amersfoort gaan of zelfs een abonnement hebben. Ik was dus erg benieuwd of er iemand anders van het forum toevallig ook zaterdag gaat. (Chantal en Mick?) Zou wel leuk zijn als iemand anders het ook gepland had, dan kunnen we even zwaaien

groetjes Linda, mv Marissa 1 jaar en 3 weken

Hoi Linda,
toevallig zijn wij laatst ook naar Dierenpark Amersfoort geweest, Daniëlle vond het hartstikke leuk!
Geniet idd van je vader, de mijn wordt eind dit jaar alweer 80!
Heel veel plezier in de diertuin,
groetjes van Sonja

hoi
helaas wij gaan as vrijdag een weekend naar zandvoort!
de mannen (een vriend van ons en mijn vriend) gaan racen en we hebben voor heel het weekend een huisje gehuurd...heb er heel veel zin in.
dus helaas anders waren we zeker even langs gekomen,had het wel even leuk gevonden om jullie in het echt te zien...
mmmmmm pannekoeken eten is ook een idee voor vanavond.(heb geen zin om te koken haha)
heel veel plezier en ik hoop dat jullie het droog hebben.
xx

Hoi Chantal,

Ik hoop ook dat we het droog houden, maar als er veel regen komt dan gaan we naar MonkeyTown in Amersfoort. Ben je daar al wel eens geweest? Erg jammer dat jullie er niet toevallig ook zijn, Marissa had Mick geloof ik wel een kusje willen geven . Maar dat weekend Zandvoort klinkt erg goed, jullie gaan je vast super vermaken. En ook voor jullie hoop ik dat we volgens weekend mooi weer krijgen

groetjes Linda

nee daar ben ik nog nooit geweest. wel veel over gehoord.(positief)
ik denk dat mick graag dat kusje had willen hebben...
hihi

Terug
Bovenaan