Dierentuin, al leuk?

A

Anoniem

Guest
Wij vinden de dierentuin zelf heel erg leuk, maar vraag me af of Ivar er wat aan vindt!

In november gaan we het uitproberen!

Iemand ervaring?

Groetjes Jenneke

Nog niet met een dierentuin, maar wel met een geitenboerderij....
Stef vond de schommel daar erg leuk, maar die geiten konden hem gestolen worden...
Ik ben benieuwd hoe het jullie bevalt!

Liefs Annet

Als ze een beetje wat van dichtbij kunnen zien is het leuk. Als je echt moet gaan wijzen van een grote hoogte dat daar in de verte in een bosje een leeuw te zien is vinden ze het vaak niets aan. Wij gaan vaak naar een dierentuin in duitsland met ook een boerderij erin. Moet zeggen   dat ze het stuk met de koeien en varkens die ze kan aaien het leukste vind.

Wij zijn in de zomervakantie naar een dierentuin in duitsland geweest.
Dana heeft echt genoten.
Ze vond het prachtig en heeft de hele dag oh oh geroepen.

Groetjes servie mv dana

Zoalang het maar niet te ver weg is voor je kleine. Als Lukas ouder is neem ik mooi een abbonement op Blijdorp want zelf ben ik gek op dierentuinen

Wij hebben een abonnement op Emmen.
Mirthe gaat dus al een jaar mee.
Ze begint het nu echt leuk te vinden en kijkt ook echt naar de dieren.
Veel plezier in de dierentuin.

Groetjes, Helma.

Ja wij hebben ervaring en Tess vond het super gaaf! Vooral blijdorp het oceanium, geweldig al die visjes. En de tijger was ook in trek, helaas waren de leeuwen toen ziek en de apen mochten we ook niet zien. Maar het was een super dag, ondanks dat het erg druk was en oma het niet zo zag zitten met al die mensen (is een raar trekje van mijn moeder)

Gewoon genieten en niets forseren.

Liefs Nanda

Hi hoi,

Wij zijn echt net terug uit Amersfoort en echt Milan heeft over de hele dag een half uur geslapen en toen we net naar huis reden de hele weg. Maar dat jochie heeft echt zijn oogjes uitgekeken. Wat wij een voordeel van dierenpark Amersfoort vinden is dat je echt heel dicht bij de dieren kunt komen en dat er dan ook echt aktie ontstaat tussen de kleine en die diertjes. Bij de dierentuin in Emmen zie je de beesten ook wel dichtbij maar er zit altijd een gracht of hoog hek tussen. En dat maakt het toch weer minder aantrekkelijk voor Milan omdat hij natuurlijk de helft van de tijd door een hek zit te kijken of er net tegen aan zit te kijken.

Groetjes een zeer moeie mama

Terug
Bovenaan