dierentuin

Hey,

Vandaag voor het eerst naar de dierentuin geweest. Was er leuk! Vooral de dieren die ze goed kon zien. En de apen! Ze bleef maar aap zeggen ;)

Iemand anders al geweest?

We gaan wel heel vaak naar de kinderboerderij, en dat was te merken, want de geitjes ging ze metee aaien.

Liefs,

T

Wij wonen dichtbij het gaiapark in limburg (kerkrade), en hebben een jaarabo genomen. Zijn inmiddels een stuk of 5 keer geweest. Stan vind ook vooral de vogels en apen leuk :D

liefs

ja wij zijn er ook in de vakantie geweest, maar ze vond het niet zo leuk volgens mij. alleen de giraf vond ze leuk. Ik denk dat ze nog net iets te klein er voor was.Dus over een tijdje nog een keer proberen.

Wij zijn naar de apenheul geweest. Op zich vond ze het leuk, behalve de doodshoofdaapjes. Die gignen op de kinderwagen zitten en dat vond ze eng. Op een afstandje vond ze de aapjes wel erg leuk! Ook de kinderboerderij vind ze erg leuk!

Hier zijn vooral de eendjes en de poes van de buren favoriet, dierentuin zijn we nog niet geweest.

Kinderboerderij is ook leuk, maar ook hier vindt Warren vooral de eendjes, de kippen en de dikke zwarte Kinderboerderijpoes het leukst.

X
Evje

hallo,

wij zijn ook naar de apenheul geweest en ze vond het geweldig!
ik was in eerste instantie bang dat ze er nog niks mee van zou krijgen maar, in tegendeel.
alleen de aapjes op de wagen vond ze ook niet zo leuk.
verder gaan we vaker de eendjes voeren en naar het wildpark in gangelt net over de grens in konings bosch (limburg) heel leuk.

groetjes Dango

Leuk he!wij willen binnekort ook nog eens naar de dierentuin,Kyandro is gek van dieren en word helemaal wild als ie een hond of poes ziet,dan moet ie er naar toe en wijst erna.
liefs jootje

Artis was een succes, maar inderdaad, niet te dichtbij :).

Lawaaierige papegaaien... helemaal leuk.
Schildpad: kreeg applaus (goede dochter van haar moeder, mijn lievelingsdier!!)
Giraf: leukleuk
Apen: super!

Als het maar beweegt of herrie maakt.

Kinderboerderij is ook erg grappig om heen te gaan.

Het nieuwste wat ze nu weer leuk vindt: buiten op de grond zitten en blaadjes "verkruimelen" die ze vindt :).

Terug
Bovenaan