difrax 1-2-3 speen

Wie heeft ervaring met de Difrax 1-2-3 speen?
Die kun je dus op 3 standen zetten, afhankelijk van
oa de snelheid van drinken, maar hoe werkt dit????
Ik zie op de speen wel een 1, 2 en 3 cijfertje staan maar
welke richting etc. moet die dan uit???

Hoi Happy,

het nummer van de stand die je wilt moet naar de neus van je kleie toe wijzen. Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik de standenspenen helemaal flut vind, zeker i.c.m. de optifles.  Het is heel lastig om de speen zo op de fles te krijgen dat de kromming naar beneden is gericht en je het goede nummer van de speen boven hebt. Ik zou ze zo in de kliko gooien of als de verpakking nog dicht is ruilen voor een gewone speen. Omdat Roy al vier maanden is tegen de tijd dat je hem flesvoeding wil gaan geven zou ik een gewone speen nummer twee gebruiken.

Groetjes van marloes

Hoi Happy,

Niet weggooien hoor, gewoon even oefenen. De stand die je wil moet aan de bovenkant vd fles zitten. Ik begreep ook nooit iets van die spenen en wilde ze niet gebruiken, terwijl mijn vriend ze erg handig vond. Ik heb toen ontdekt dat als ik stand 1 boven had en dan de fles dichtdraaide ik op het eind de juiste stand (3) er had zitten. Ik vindt het nu echte superspenen .Fleur wil niks anders en drinkt hier heel goed uit.

gewoon een paar keer oefenen en onthouden met welke stand je begint bij het vastdraaien van de fles. Succes en hopelijk vind je het daarna net zo'n fijne speen als ons.

Terug
Bovenaan