difrax 1,2,3 speen

hallo allemaal
heeft iemand ervaring met de 1,2,3 speen van difrax?het de breede speen voor de breede s fles.
ik heb de speen gekocht om de pap er mee te geven maar heb geen idee hoe ik die moet gebruiken,
er staan streepjes op maar heb geen idee hoe verder?
heeft iemand hier ervaring mee?

groetjes Arjanne

Hoi!

Het werkt als volgt. stand 1 is een klein straaltje stand 2 is geloof ik normaal, en stand 3 is voor pap.
dat zijn die 3 standen die er op staan. Als je nummer 1 onder het neusje houdt (dus bovenop) staat ie in stand 1, idem met 2 naar boven (onder de neus) en 3...
Voor pap gebruik je 3, dus zorg je dat 3 onder de neus zit. Ik hoop dat je het snapt :)

Succes!

Nog even een kleine toevoeging.... Doordat je een S-fles hebt (die gebruiken wij zelf ook), moet je in de ring waar de speen in zit, een klein streepje maken. Wij hebben dat gedaan met een hete naald. Dat streepje moet 'bovenaan' zitten als je de speen goed op de fles doet. Bij dat streepje moet je dan de stand van de speen doen, die je wilt gebruiken, zodat die stand dan 'boven' komt te zitten.
Beetje lastig uitleggen, maar ik hoop dat je me snapt.

Je moet dit trouwens zo doen, want je kunt met een S-fles niet draaien naar de gewenste stand, want dan houdt je de fles niet meer goed vast.

Als je me nog niet helemaal snapt, dan moet je het zeggen, dan zal ik het nog een keer proberen uit te leggen, want volgens mij heb ik het ook niet erg duidelijk omschreven....

Groetjes,
Karin

hallo
bedankt voor de reactie,s.het is me nu een stuk duidelijker.
en Karin je heb het duidelijk uitgelegd hoor!
we zijn er meteen me aan de slag gegaan en het streepje sta erop!
bedankt
Arjanne

Terug
Bovenaan