Difrax Dental speen

<p>Hallo,</p><p>Vanwege de gulzigheid van onze kleine man heb ik de S fles van Difrax en nu dan de dental speen aangeschaft zodat hij langzaam drinkt. Ik merk duidelijk verschil. Nu gaf mijn moeder de fles en had hij hem alsnog binnen tien min leeg. Ik kan op internet niet vinden wat er nu dan anders is gegaan? Iemand tips.. als ik hem geef doet hij er 20 min over.</p><p>Liefs</p>

Het kan zijn dat je de fles wat minder strak had dicht gedraaid, dit kan heel veel verschil maken. 

En wat een uitkomst he die dental speen, ik heb er ook heel wat geprobeerd maar dit bleek de oplossing :)

Welke rand bedoel je precies? Ik trek de speen door de ring tot het puntje dat onder de neus moet er net boven zit. 

Ja klopt doen wij ook en hij lekt ook niet dus neem aan dat die dan goed zit. Wat we wel zien dat er best een grote straal uitkomt en niet drupsgewijs. Misschien verkeerd schoongemaakt? Kan het gaatje groter worden.. vandaag maar op pad voor nieuwe

Ik ben vanaf elf weken het ritme van slaaptipsvoorbaby’s gaan volgen door hun gids te kopen, en ook de tips via instagram op te volgen. Baby is nu 11 maanden en geeft me nog steeds heel veel houvast! ?

Wat ik wel eens heb is dat als ik de fles maak en even laat staan dat er dan een soort druk opbouwt in de fles. Als je de fles dan wil geven dan komt er inderdaad een straal uit. Even kort open en weer dicht draaien voor het geven en dat probleem is opgelost. Denk dat het daar aan ligt. Zo'n gaatje wordt niet zomaar, door verkeerd schoonmaken, groter lijkt mij. 

Terug
Bovenaan