Difrax fles in flessenwarmer??

hoi allemaal.

ik ben nog geen mama, maar ik heb een vraagje aan jullie, want jullie hebben er vast wel al enige ervaring mee...

ik heb difrax flessen gekocht, van die kromme. maar nu bedacht ik me opeens of die wel in zo'n flessenwarmer passen.
heeft iemand hier ervaring in? ik hoor het graag.
liefs v sandy 30wk zwanger
 
Wij hebben ook een difrax, maar doen die niet in de flessenwarmer aangezien de bodem open is. Kijk maar eens goed. Dit is om te voorkomen dat ze vacuum gaan zuigen. Maar of het zou kunnen en mogen, tja, dat weet ik niet. Maar wij hebben dus kleine plastic flesjes die we gebruiken voor het opwarmen en dan gieten we het gewoon over.
Succes met je laatste weekjes
 
Ja hoor die kunnen gewoon in de flessenwarmer. de bodem is wel open maar daar zit nog zo'n bodempje in wat je er in moet leggen (weet niet hoe het heet), zo kan nl het lucht ontsnappen tijdens het drinken.
Aletta
 
nog even terugkomend op mijn vorige berichtje. ben toch nog eens gaan uitproberen omdat ik toch begon te twijvelen. maar als je hem rechtop in de flessenwarmer zet kan er geen water inkomen. wel als je hem onder zijn kop onder de kraan houdt. ik heb hem in ieder geval altijd in de flessenwarmer gehad!
Aletta
 
Ja, past wel in de flessenwarmer. Maar wil je de flessenwarmer nog aanschaffen of heb je hem al? Ik heb er een gehad maar vond het maar niks. Het duurt nl. nog heel lang voor de melk warm wordt en dan klopte de temp meestal ook nog niet eens.
Dat betrof de fl.warmer van de prenatal trouwens.
 
wij gebruiken de hele fles niet meer, omdat... er inderdaad een paar keer water in is gelopen en melk uit is gelopen!
Erg jammer voor zo'n mooie fles.
Nu gebruik ik nog wel dat 'dental' speentje maar zet die op een Medela flesje (van het kolven).
Ik zou het dus niet meer doen!
 
Terug
Bovenaan