Difrax fles, welke speen vanaf 6 maanden?

<p>Hi allemaal!</p><p>Ik heb een vraag aan alle moeders die hun kindje flesvoeding geven met een difrax fles. Welke speen gebruiken jullie na 6 maanden? Dat is mij namelijk niet helemaal duidelijk. </p><p>Mijn dochter is nu bijna 7 maanden oud. Bij de speen vanaf 6 maanden (Large) staat vermeld ‘Voor ingedikte en dikke voeding’ dus betekent dat dat deze speen niet bedoeld is voor gewone, niet ingedikte opvolgmelk? Wij gebruiken nu de 1-2-3 doseerspeen, en dan standje 3 maar dat vind ik zo’n rotding. De 3 maanden speen (medium) ging dan weer te langzaam.</p><p>Ik hoor graag hoe jullie dit doen met difrax. Bij dr. Browns, avent etc is het naar mijn idee veel duidelijker. </p><p>Bedankt alvast!</p>

Gewoon de m-speen..
De s-speen is alleen voor ukkies, de eerste 3 maanden ofzo. Daarna de m-speen en die blikf je eigenlijk altijd gebruiken. De l-speen is idd heeeeeel groot, echt voor pap! Die is veel te groot voor melk. 

Gewoon de m-speen..
De s-speen is alleen voor ukkies, de eerste 3 maanden ofzo. Daarna de m-speen en die blikf je eigenlijk altijd gebruiken. De l-speen is idd heeeeeel groot, echt voor pap! Die is veel te groot voor melk. 

En als ze de speen vacuüm zuigt dan kun je het onderste ventiel tijdens het drinken wat losser draaien zodat er meer lucht uit de fles loopt tijdens het drinken.Of overstappen op een andere fles natuurlijk, ik zweer bij de Aventflessen. Fijne brede opening, bij difrax valt de helft van de voeding altijd naast de fles bij mij... en Avent lekt nooit, is goed schoon te houden en fijne spenen. Topding!

Ik heb de M voor de gewone melkfles en gebruik de 1-2-3 speen als ik een papfles heb gemaakt.. maar meestal ook standje 1. Ik geloof dat die stand ruimer is dan de M. 
L heb ik een keer gebruikt maar ging veel te snel. Verslikte ze zich gelijk. 
Mijn dochter is nu 11 maanden. 

Onze zoon is 8 maanden en we gebruiken al heel lang de M speen. Gaat heel goed voor opvolgmelk, water/limonade. We hebben heel even een papfles gegeven die deden we dan wel met de grote L fles en speen. 
De M gaat langzaam zeg je maar wat is langzaam? Misschien drinkt je kindje niet zo snel....?? 

Terug
Bovenaan