difrax fles

ik heb een vraagje over de difrax fles.
wij gebruikten die voor Roderick vanaf de geboorte maar zijn er weer mee gestopt. bij ons loopt de melk er gewoon uit langs de dop. hebben al van alles geprobeerd. Als de dop helemaal strak dicht zit lekt hij niet maar krijgt hij er niks uit. draaien we de onderkant beetje los dan lekt het van onderen weer.
Hij zat dus zelf helemaal onder de melk en kreeg dus steeds te weinig binnen.
Toch lees ik dat er veel mensen difrax gebruiken. hebben jullie hier geen last van?
We hebben het met 2 nieuwe difraxflessen geprobeerd en ze lekken allebei.
Wie heeft er tips?

groetjes Marianne

Hoi

Ik gebruik voor mijn zoontje ook de difrax flessen en heb ze voor mijn dochtertje ook altijd gebruikt.
Bij mij hebben ze nog nooit gelekt.
Dus ik heb ook geen tips voor je.

Groetjes servie

Ook ik heb 6 S- flessen in goed gebruik in alle varianten (klein, lang smal. en breed) en geen van allen lekt... Ik zou als ik jou was gewoon Difrax aanschrijven misschien hebben zij meer klachten gehad en weten ze een oplossing?

Groetjes Saskia

Hoi,

Wij hebben hetzelfde probleem gehad met de Difrax fles, het was zo ´n kromme fles, maar een met extra wijde hals. Ik ben toen heel snel op een andere fles overgestapt, ik snapte ook maar niet waar het probleem vandaan kwam.

Groetjes, Judith

Hoi,

Heb je al gekeken of het ventiel wellicht verstopt zit?
In de bodem zit een doorzichtig rondje wat je eruit kunt halen, dit is het ventiel.
Dat bobbeltje kan soms verstopt zitten met als gevolg dat de fles lekt of dat je kindje niets uit de fles kan halen.
Even met de vingers aan dat bobbelte trekken en afspoelen onder de kraan of met een naald in dat gaatje van dat bobbeltje prikken.

Deze en nog veel meer tips kun je lezen op de website van Difrax, hier heb je ook een webwinkel waar je eventuele nieuwe onderdelen zoals dat ventiel kunt kopen.

Wij gebruiken voor onze tweeling al vanaf hun geboorte Difrax flessen en dat bevalt ons prima, maar wij hebben toen ook eens gehad dat het ventiel verstopt zat, vandaar.

Groetjes Patricia (mama van Thomas en Sophie, 2 mei 2008)

Ik gebruik de difrax fles ook en ben erg tevreden. Heb een paar keer gehad dat de speen lekte aan de randen. Ik heb toen de fles eraf gedraaid en opnieuw goed in het rondje getrokken. Dichtgedraaid en nergens meer last van.
Ditzelfde probleem heb ik trouwens ook gehad met de avent flessen..

Terug
Bovenaan