Difrax fles

TWD

New member
Ik had vanaf begin van de flesvoeding een avent fles. Nieuwe speen in gekocht omdat te snel ging. Hielp niet.
Nu vanmorgen optijd een diffrax fles gehaald.
Heb er nu 2 voedingen mee gedaan en moet zeggen dat het een stuk beter gaat.
Hij hoeft er niet zo meer tegen te slikken om get weg te krijgen en laat bijna niks meer uit zijn mond lopen bij de avent moest ie zo snel slikken en liep op de duur gewoon zijn mondje uit.
Ook heeft ie nog niet weer gegild van de krampen vlak na zijn fles.
Hoop dat dit de oplossing is.
Nu nog kijken of het poepen straks beter gaat want dat gaat hem na een paar dagen zo'n pijn doen.
Ga in ieder geval morgen ff overleggen bij cb.
Wil niet aan iets met laxo erin dus moet een andere oplossing vinden 1 keer in de 2/3 dagen poepen kan natuurlijk niet.

Ben in ieder geval blij met de nieuwe fles,
O ja gisteravond 8 uur lag ie op bed en om half 1 half 5 en half 8 kwam ie voor voeding. Daarna om 11 uur vanmorgen weer. Gaat de goede kant op
 
Fijn dat deze fles beter werkt! Maar hier poept ze ook maar 1x in de 2 dagen. Ze hoeven echt niet elke dag een poepbroek te hebben.

Hier was gister de laatste voeding om 23.00 en de eerste om 6.00 heerlijk eindelijk weer te gevoel gehad van een normale nacht.
 
Heeft ze er ook last van dan?
Kan hier merken dat ie steeds meer krampen krijg en gaat ook minder eten omdat ie vol zit...
Dat vind ik zo zielig, heeft pijn en trek maar kan niet meer bij
 
Soms heeft ze er lat van maar t valt gelukkig mee. Eten gaat eigenlijk bijna altijd goed. Hopelijk gaat t snel beter.
 
Ik had in het begin ook een difrax fles maar deze zuigt hij steeds vacuüm zo hard zuigt hij ben nu overgestapt op de avent fles gaat nu best goed hij poept om de dag
 
Terug
Bovenaan