Difrax-flesjes in Avent flessenwarmer

<p>Hoi!</p><p>Wij hebben een Avent Flessenwarmer in huis. Uiteraard staat op de website van Philips dat je Avent flesjes goed kan combineren met deze warmer, maar ik vroeg mij af; kan je ook flesjes van Difrax in deze warmer opwarmen?</p>
 
Als het past dan kan dat gewoon. Difrax heeft een boog in defles waardoor het misschien niet past? Volgens mij hadden wij bij ons zoontje ook een avent verwarmer en wij gebruikten ook difrax flessen.. Weet het niet meer zeker omdat ik de fles verwarmer hooguit een keer voor de nacht gebruikt heb, ik vind het onhandige dingen. Even in de magnetron of water uit de waterkoker gaat zoveel sneller
 
Als het past dan kan dat gewoon. Difrax heeft een boog in defles waardoor het misschien niet past? Volgens mij hadden wij bij ons zoontje ook een avent verwarmer en wij gebruikten ook difrax flessen.. Weet het niet meer zeker omdat ik de fles verwarmer hooguit een keer voor de nacht gebruikt heb, ik vind het onhandige dingen. Even in de magnetron of water uit de waterkoker gaat zoveel sneller
 
Ja kan prima. Ik werk op een kinderdagverblijf en daar hebben we ook een avent flessen warmer. We stoppen er alle flessen in, van Avent tot Difrax tot dr Brown etc.. past allemaal prima!
 
Het kan wel, maar difrax flessen hebben een speciale bodem met een ventiel tegen lucht happen/krampjes. Er zit daardoor een randje tussen de fles en de afschroefbare bodem. Daar blijft vaak wat heet water in hangen. Fles dus goed afdrogen zodat je je niet brandt.
 
Terug
Bovenaan