Difrax flessen, voeding koelt snel af?

<p>Hallo moeders, </p><p>Wij hebben gekozen om onze zoon voeding uit difrax flessen te geven. </p><p>Nu is het elke keer zo dat halverwege zijn flesje, de andere helft alweer koud is....heeft iemand hier ervaring mee?</p><p>Moet ik dan gewoon door blijven geven? Of het oppiepen? Vind het wel heel vervelend.</p><p>Mijn zoon spuugd ook aardig wat mondjes terug, dus ik vraag me dan af of het verstandig is hem elke keer half koude voeding te laten door drinken. </p><p>Help me out!!!</p><p> </p><p>Groetjes mama van nu toch echt 3 ?</p>

Wij gebruiken ook difrax flessen, maar dit is me nooit opgevallen eigenlijk, terwijl onze zoon heel langzaam dronk. Ik heb de fles tussendoor nooit opnieuw opgewarmd. 
Hoe warm je het water voor de voeding op? Ik doe het in de magnetron, 600 watt, 10 seconden per 30 ml water. 

Dat is bij alle flessen zo hoor, ligt niet aan Difrax. Ik warm het tussendoor niet op, ze drinken toch gewoon ook als het wat kouder is? Spugen komt niet omdat de voeding wat kouder is.
Als je een beker water verwarmd, is het na 20 minuten ook afgekoeld dus tja, met de fles gebeurd hetzelfde.
Overigens pak ik altijd gewoon warm water rechtstreeks uit de kraan, ik gebruik nooit de magnetron.

Dat is bij alle flessen zo hoor, ligt niet aan Difrax. Ik warm het tussendoor niet op, ze drinken toch gewoon ook als het wat kouder is? Spugen komt niet omdat de voeding wat kouder is.
Als je een beker water verwarmd, is het na 20 minuten ook afgekoeld dus tja, met de fles gebeurd hetzelfde.
Overigens pak ik altijd gewoon warm water rechtstreeks uit de kraan, ik gebruik nooit de magnetron.

Het lijkt me omdat het afkoelen zo geleidelijk gaat tijdens het drinken het kindje er niet echt wat van merkt, onze zoon van 10 maand heeft nog nooit halverwege afgeslagen omdat de temperatuur hem ineens niet meer aanstond ?

Terug
Bovenaan