Onze zoon van ruim 3 maanden gebruikt de difrax fopspeen. Gisteren hoorde ik een gek geluid en daarna een enorm gekrijs. Zo anders dan dat ik van hem ken, dus ik ben meteen gaan kijken. wat was er aan de hand? De Difrax speen zat vast in zijn mond. Niet alleen de speen, maar ook het plastic gedeelte. Het manneke was zo enorm in paniek. Ik kon de speen gelukkig gauw uit z'n mondje halen. De hele dag is hij schrikkerig geweest en wanneer ik hem even neerlegde, opnieuw in paniek.
Vandaag heb ik contact opgenomen met Difrax, want dit lijkt me toch niet helemaal de bedoeling van een speen. Weet je welke reactie ik kreeg? " mevrouw, dat is heel vervelend, ik kan me voorstellen dat uw kindje erg geschrokken is, maar dit gebeurt zo af en toe". Is was met stomheid geslagen. Waarom was ik hier niet van op de hoogte? Waarom staat dit nergens vermeld? Onze zoon heeft een goede nacht gehad, maar wel met een andre speen!!!!!!
Vandaag heb ik contact opgenomen met Difrax, want dit lijkt me toch niet helemaal de bedoeling van een speen. Weet je welke reactie ik kreeg? " mevrouw, dat is heel vervelend, ik kan me voorstellen dat uw kindje erg geschrokken is, maar dit gebeurt zo af en toe". Is was met stomheid geslagen. Waarom was ik hier niet van op de hoogte? Waarom staat dit nergens vermeld? Onze zoon heeft een goede nacht gehad, maar wel met een andre speen!!!!!!