Difrax kers speentje...hoever in de mond?

Ik ben vandaag overgestapt van Avent-flessen naar de Difrax. Mijn dochter (4 wk)  knoeide vreselijk omdat de speen te groot is. Nu heb ik bij mij 1e ook Dirfax gebruikt maar wete niet meer tot hoever hij het speentje in zijn mondje nam.
Mijn dochter nam hem helemaal in haar mondje en dronk er verder goed uit.
Wie kan mij helpen?
Groetjes Mirella

Dag Mirella,
Mijn dochter is nu 1 jaar. Al gauw na haar geboorte is ze ook van Aventflessen overgestapt op Difrax kersspeenflessen.. Ze heeft altijd de hele speen in haar mond gehad als ze uit de fles dronk... Nog steeds doet ze dat...

groet

Jessica

Hoi Mirella,
Ook wij zijn overgestapt van de avent naar difrax. Zarah neemt de hele speen in de mond, en drinkt er heel goed uit. In tegenstelling tot de brede speen van avent..

quote: mirella28 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-01-2009 23:27:05'));

Ik ben vandaag overgestapt van Avent-flessen naar de Difrax. Mijn dochter (4 wk)  knoeide vreselijk omdat de speen te groot is. Nu heb ik bij mij 1e ook Dirfax gebruikt maar wete niet meer tot hoever hij het speentje in zijn mondje nam.
Mijn dochter nam hem helemaal in haar mondje en dronk er verder goed uit.
Wie kan mij helpen?
Groetjes Mirella

Ze moet de speen helemaal in de mond hebben, zodat de lipjes de harde rand raken.

Terug
Bovenaan