Difrax S fles en krampjes

<p>Een paar weken geleden heb ik de s flessen gekocht ivm krampjes, we gebruikten daarvoor avent flessen. Dit ging een aantal weken goed maar sinds gisteren blijven er weer halve flessen staan omdat ons zooe in huilen uitbarst tijdens de fles van de kramp. We gebruiken ook vsm cinababy, is het niet gek dat de krampjes nu nog steeds zo hedtig zijn??? Sorry voor de typfouten , er ligt een baby op mn goede arm!</p>

Misschien meerdere keren laten boeren tussendoor? Ik gebruikte vanaf t begin difrax maar ze had alsnog wel krampjes, zij is er met 7 weken overheen gegroeid maar soms duurt dat wat langer. Maar de meeste baby’s groeien er volgensmij rond 3 maanden overheen. Hoe oud is je kleintje? 

@rooslii; ik laat hem al meerdere keren boeren, helpt helaas niet.. ik ben vanaf gisteren echt 45 min per fles bezig en dan hou ik nog tussen de 40 en 70cc over! Onze kleine is bijna 11 weken nu. De krampjes leken al een tijdje weg te zijnmaar lijken nu opeens veeeeel erger

De dokter brown flessen ?
Wij hebbe ook avent en difrax geprobeerd  maar meer baat bij de dokter brown flessen
En sinds we naar de omneo voeding zijn overgestapt  is mijn zoontje haast van de krampen af.
Maar heb wel gelezen dat naar een tijdje  van die voeding dat die daardoor ineens weer krampen van  kan krijgen. 
Dus weet niet op welke voeding je zit ???

@rooslii: ja poepen gaat prima :) 
@nicolleB: ons zoontje heeft reflux en is erg gevoelig voor verandering van voeding. Wij geven huismerk voeding van de jumbo, en doen daar johannesbroodpitmeel bij. We staan in contact met een kinderarts om de reflux te begeleiden. Ik wilde een tijdje geleden al overschakelen op andere voeding omdat hij vaak erg slecht slaapt, ik had hrt idee dat hij misschien niet voldaan was en wilde daarom forte voeding proberen, maar op dat moment hadden we net de johannesbroodpitmeel omhoog gezet vanwege de reflux. Hier moest hij vezels bij drinken om niet verstopt te raken en dat ging volledig mis. Ik wil dus best andere voeding proberen maat doe dit wel in overleg met de arts. Ik heb over de dr brown flessen zoveel wisselende verhalen gelezen dat ik me afvraag pf het voor ons de juiste fles is. Daarom heb ik voor difrax gekozen. Ik hoor vaak dat de dr brown fles onderdelen nogal fragiel zijn, maar misschien mowt ik er eens 1 aanschaffen om te proberen.

Terug
Bovenaan