Difrax speen m te snel en s te langzaam

<p>Hoi hoi, </p><p>Mijn zoontje drinkt uit een difrax fles met speentje s, alleen doet hij er dan wel 40 min over. Advies was cb was om een m speen te gebruiken maar dat gaat ineens zo snel voor hem want hij spuugt nu ook veel meer en heel onrustig word hij er van. Nu heb ik ook thuis spenen van dokter Brown die passen wel in de difrax fles. Heeft iemand hier ervaring mee?</p><p>Groetjes...</p>

Ik heb de dr brown flesjes en speentjes voor mijn dochter. Toen ik overging van speentj 2 naar 3 had ik ook het idee dat het ene te snel en de ander te langzaam voor haar ging. Ik heb toen een paar dagen toch speentje drie gaan gebruiken en haar wat meer rechterop te voeden. Mijn dochtertje leek gewoon even te moeten wennen. Na een paar dagen ging het weer goed.

Je zou ook iets meer water in de fles kunnen doen met de s speen of de voeding iets dikker maken met de m speen. Mijn zoontje dronk zijn flessen soms echt met 10 minuten leeg maar met kleinere speen kreeg hij er bijna niks uit. Altijd lastig zon overgang. Met andere merken speen heb ik geen ervaring maar je kan alles wat erop past uitproberen natuurlijk. 

Hoi. 
Drama is dat hé met die spenen! Ik herken 't.. De dr Brown zijn zeker geen verkeerde spenen. Vond ik zelf. Bij hebben omneo en hebben 't verdikt met een beetje nutriton (minimaal maar 1/2 schep) hier gaat nu goed maar wij hebben er ook veel gekocht.. 
Succes met uitvogelen.. Weet hoe vervelend dat 't is.
Groetjes Wendy 

Hier exact hetzelfde probleem! Ik heb het gaatje van de S maat zelf iets vergroot met een vork. Bij de M formaat verslikte ze zich continu, en bij de S hoorde je dat er te hard aan gezogen wordt, dus dat het te langzaam gaat. 
Nu ik het zelf flink verwijd heb met de vork, echt goed doorgeduwd en wat gedraaid, ging het echt super haha. 
Dus ik heb het even via deze weg opgelost!

Mischien de 3 standen speen proberen.
Dan kan je op stand 1 beginnen en als ze dan moe worden kan je stand 2 gaan doen.

Difrax heeft ook spenen waar jezelf een gaatje in kunt maken. Misschien is dat een optie? En anders eventueel een half schepje nutriton verdikking.  Succes is soms even zoeken naar de juiste speen..  

Terug
Bovenaan