difrax

Hi,

Ja, het verkleint de kans op kramp. Dit komt doordat het ventiel aan de onderkant van de fles tijdens het drinken lucht doorlaat. Bij een gewone fles zuigt de fles vacuüm of laat via de speen/rand rond de speen lucht door. Deze lucht moet door de voeding heen, en zo komen er dus luchtbelletjes in de voeding.... Luchtbelletjes in de voeding, betekent luchtbelletjes in de maag.... Ook is de kromming in de fles handig. Je baby krijgt zelfs als de fles bijna leeg is, eigenlijk altijd een gevulde speen. Bij een gewone fles moet je de fles zowat tegen het neusje aan gaan houden als de fles bijna leeg is..... Daardoor ligt de speen ook niet meer lekker in het mondje.... Ik maakte de voeding per keer aan, daardoor had ik eigenlijk maar twee flessen nodig (één reserve voor het geval ik geen tijd had gehad om de vorige fles schoon te maken...)

Groetjes Nynke
 
Hoi

Ik gebruik ook de difrax flessen. Ik maak de voeding per dag klaar. Wij gebruiken twee flessen. Maar Lieke heeft veel zuigkracht, ze kan zelf nu nog de speen vacuum zuigen.
En ze had toch last van krampjes, het hoort er ook een beetje bij. Ik meng de voeidng nu friso comfort en friso normaal. Dit drinkt ze nog steeds makkelijk door de s speen.
Succes met je kleine en de voeding, flessen enz.

Groetjes Jannie
 
Ehm.. Jelte zuigt de speen ook vacuum, maar als ik een 3standenspeen op 2 zet, loopt hij over. Ik laat hem dus toch steeds ff ontluchten - ook al omdat er bij mij wel bellen in de voeding verschijnen?! En de fles moet toch aardig omhoog hoor -  ik gebruik hem toch niet  verkeerd om?! De kromming gaat omhoog als Jelte de fles in zijn mond heeft... leek mij de logische manier omdat lucht lichter is dan voeding!?
 
Hoi allemaal,
Ik gebruik ook nog steeds de difrax fles. Bevalt het best.
Bovenstaande mama, de kromming moet naar beneden. Dus dat de onderkant van de
fles zeg maar naar boven wijst. Anders heb je nog hetzelfde principe als een gewone
rechte fles. Je moet het even weten he? Wordt er niet bijverteld.
Groetjes Melanie mmv Quinten
 
Terug
Bovenaan