dig clear blue test negatief maar wel 2 streepjes?????

hallo allemaal,

ik heb even een vraagje voor jullie.
ik zit inmiddels op dag 52!!! ben dan ook volop aan het tempen om mijn eisprong te bepalen. ik heb op dag 31 een tempdip gehad maar ook op dag 37. dus ik ben of 6 dagen overtijd of 1.
nu heb ik vanmorgen een dig clearblue test gedaan. deze gaf aan niet zwanger. toen ik het patroon eruit haalde zag ik wel een vaag 2de streepje.
kan dit iets betekenen of moet ik daar niet naar kijken?

hoi,

jij hebt het nu over de test die in woorden zegt "zwanger"     "niet zwanger"
ik moet zeggen toen ik een positieve test had en ik haalde het staafje eruit toen stonden er ook 2 streepjes, maar als je de bijsluiter leest mag je niet naar het resultaat op het staafje kijken dus ik zou zeggen, wacht nog even een dag of 2 en doe dan nog eens een test? mischien dat de test altijd wel 2 streepjes vertoont.

groetjes sassie

deze week was er nog iemand die dat vroeg!
ik zal je mijn verhaal vertellen, maar ik wil je er wel bij zeggen dat je je er niet aan vast moet pinnen want je mag eigelijk niet naar de streepjes kijken!

in april was ik toen 5 dagen overtijd en toen besloot ik een test te doen ook met die dig.cb test!
er stond toen ''niet zwanger'' maar op dat teststripje stonden twee streepjes, ook heel duidelijk!
een paar dagen later nog eens getest, toen stond er ''zwanger'' en toen ik die teststrip er uit haalde twee vette strepen!
maar helaas liep deze zwangerschap uit in een mk, toen ik later nog eens testen met die dig.cb test stond er ''niet zwanger'' en op het teststripje 1 streep!

weet niet of dit nou toeval was! ik zou gewoon over een paar dagen nog eens testen idd!

liefs Wilma

hee meis.
kijk het gewoon na.
ikzelf heb ook geen goede ervaring met digital blue.
Hij zei bij mij zwanger,maar er stond 1 streepje.
De komende 5 tests waren allemaal negatief,ook die van het ziekenhuis.
ik zou het gewoon na laten kijken dan heb je de zekerheid die je nodig hebt
succes he!!
groetjes mo

Terug
Bovenaan