Digitaal fotoalbum.

Heeft iemand van jullie weleens zo'n digitaal fotoalbum laten afdrukken? Zo ja, hoe was de kwaliteit?
Wij krijgen dat namelijk nog als kraamcadeau (ja, nu nog). Mag van mijn vader eentje gaan maken, hoef niet op de prijs te letten. We hebben elke maand een foto van Elsa gemaakt en dan wil ik er nog andere leuke foto's tussen zetten. Maar weet niet welk album goed is.

Iemand ervaring?

Wij hebben die van de HEMA gedaan. Is echt goede kwaliteit vind ik en ik had een album waar 50 bladzijdes is zaten. Dus dan 3 of 4 (of meer) foto's er op. Dan kun je behoorlijk wat kwijt.

Wij hebben een boek bij www.albumprinter.com gemaakt van het eerste jaar van onze kleine meid.
Dit is echt een super site, goede kwaliteit.
Veel mogelijkheden met kleuren en de foto's mooie lijsten geven. Je kunt er tekst bij plaatsen.   je kunt een foto ook over de hele pagina doen en er dan nog meerdere foto's overheen doen of andere pagina's uitzoeken met afbeeldingen.
En het is gratis om he te instaleren. We hebben er ook een verjaardagskalender laten maken
wat ook erg handig is, is dat je het elke keer kunt bijwerken en opslaan en de maand er op bijvoorbeeld mee verder gaan. Je hoeft het dus niet in 1 keer te maken.

Makkelijk programma ook en de opa en oma's waren er erg blij met het boek wat we ze voor de feestdagen hadden gegeven.

veel succes en plezier met het maken van het boek.

Ik heb ook bij de Hema een fotoalbum laten drukken van Julia d'r 1e verjaardag.
Je kunt ontzettend veel foto's kwijt en je kunt ze leuk bewerken enzo. Mijn ervaring is dat je met een digitale camara veel foto's maakt en ze staan allemaal in de computer maar afdrukken komt er vaak niet van. Ik ben ook niet zo van de foto's inplakken, (geen geduld voor ofzo) Daarom heb ik van Julia d'r verjaardag maar zo'n album af laten drukken en ik moet zeggen dat het erg leuk geworden is.
Succes ermee!

Ik heb al vershcillende keren een boek gemaakt van Mick bij de HEMA en ben ik echt heel tevrede over geweest alle keren! Programma werkt fijn...kan lekker je eigen indeling maken....hij geeft het aan als je foto geen goede resolutie heeft. Nou moet ik zeggen dat ik geen andere heb geprobeerd...dus geen verglijking. Maar ben heel tevrede over de HEMA!  

Dames,

Bedankt! Zat zelf ook al te denken aan de HEMA en denk dat ik dat ook maar ga doen.
Lijkt me wel een heel werk, maar hopelijk mag het eindresultaat er dan ook wezen!

Terug
Bovenaan