digitale clear blue test

A

Anoniem

Guest
hoi,ik heb twee digitale clear blue testen gedaan en die gaven niet zwanger aan maar op allebeide testen stonden direct wel tweestreepjes ik heb ook nog een test van de apotheek gedaan eigen merk en die gaf ook een vaag tweede streepje aan ben ik nu wel of niet zwanger wie heeft ervaring met de digitale clear blue testen groetjes natasja 1978

Hoi Natasja,

ook ik heb 2 keer getest met de digitale clearblue test en ook daar verscheen niet zwanger maar ook had ik 2 lijntjes als ik de testen eruit haalde. Toen heb ik een test gehaald van de DA en die gaf een vaag 2e lijntje de volgende dag heb ik weer een test gehaald en die gaf een duidelijkere 2e lijn en ook de 3e test van de digitale gaf ineens aan zwanger. De digitale test van Clear blue staat er om bekend dat deze nog niet super gevoelig is voor het HCG hormoon. Maar je szegt ook dat je met een gewoone test hebt geprobeerd en daar kwam ook een vage streep nou dan kan ik bijna wel zeggen GEFELICITEERD om het echt zeker te weten voor je zelf zul je zo'n 3 dagen moeten wachten om weer te testen want dan is het aantal hormonen weer verdubbeld

Heel veel succes en ik hoop snel wat van je te horen zodat je ook mee kunt naar het JANUARI FORUM 2006

dikke knuffel Leonie (5 weken en 1 dag)

Nou meid

VOLGENS MIJ BEN JE ZWANGER!!!!!

IK FELICITEER JE ALVAST

WANT ZOALS ZOVEEL ZEGGEN

EEN VAAG STREEPJE IS EEN STREEPJE

GENIET VAN DIE ROSE WOLK

GROETJES OOK NATASJA

dankjewel voor jullie reacties ik denk zelf ook wel dat het raak is!!! en dat al na de eerste ronde maar ga voor de zekerheid nog wel even over drie dagen weer testen jullie horen dan nog van me dikke knuffels natasja

Terug
Bovenaan