digitale clearblue test

Hoi

nou ja ik kon gewoon niet meer wachten tot moederdag dus heb er nu al een test tegen aangegooid. Deze keer een digitale leuk hoor die afwisseling. Nu heb ik een vraagje want ik schrok een beetje.

De test zelf gaf aan "niet zwanger"   ok dacht ik jammer maar misschien te vroeg getest. Maar toen ik hem eruit haalde waren er toch duidelijk 2 strepen te zien daar ben ik dus van geschrokken want twee strepen is zwanger toch ????

ik naar de clearblue lijn gebeld en die zeiden dat je die strepen niet serieus kunt nemen grrrrrrr wat is het nou????

Nou is mijn vraag kun je ze echt niet serieus nemen of is er al een beetje hoop voor mij? Heeft iemand anders dit ook gehad en had die ook twee strepen en belangrijker nog was die gene ook daadwerkelijk zwanger geef me asjeblieft een leuk antwoord???

hahahhaaah ben een beetje uit mijn doen nu.

Dikke knuffel Leonie
 
Hallo

Als ik jou was zou ik morgen gewoon eigen merk kruitvat zwangerschapstest halen.
Deze lost maar €7,- en werkt goed.
Dus nog een keertje testen lijkt mij
alvast succes
veel liefs
Es
 
hoi,

Ik had precies hetzelfde..ik had een digitale clearbleu test met 3 strippen gekocht..de eerste was negatief maar toen ik de strip verwijderde zag ik toch een vaag streepje..na twee uur heb ik nog een strip gedaan...echt 15 sec. lang in de urine houden (even opvangen in een bekertje) tot dat het testje in het scherm gaat knipperren en dan pas verwijderen..toen was die wel positief...helaas een klein weekje verder ziet het er nu naar uit dat het toch fout gaat..maar ja dat staat los van elkaar.. succes en ik hoop dat jij wel een bijzonder moederdag kadootje mag geven zondag..

issabel
 
Goedemorgen,

Wij  hadden begin januari precies hetzelfde. De gewone test van Clearblue gaf een licht plusje aan dus zwanger. Maarja ik geloofde er natuurlijk niets van want ik zou het wel te graag willen. Dus wij op zondag de digitale test van Clearblue gekocht en die gaf aan niet zwanger. Maar de strip zelf had wel 2 strepen dus wij snapten er helemaal niets meer van. 's Middags naar de dienstdoende apotheek gegaan en daar vertelde een van de assistentes dat we beter konden testen met ochtendurine omdat daar vooral in het prille begin meer HCG hormoon in zit. Dus wij maandagochtend om 6.00 uur uit bed en testen. Nu gaf de digitale test echt aan zwanger. Inmiddels zijn we 21 weken zwanger en verwachten we de kleine half september. Dus ons advies is om het nog een keer te testen maar dan met ochtendurine. Heel veel succes en ik hoop dat het bij jou net zo gaat als bij ons.

Jilles en Babette
 
Hallo,

Ik heb vanmorgen ook een digitale test van clear blue gedaan ( ik ben 6 dagen over tijd) maar deze gaf ook aan negatief te zijn. Toen ik het staafje eruit haalde zag ik 1 hele duidelijke blauwe streep ( geen 2, slechts 1) zijn er mensen die ondanks 1 duidelijke streep toch zwanger bleken te zijn?

Groeten mama van thijs
 
Hoi Allemaal,


Ook ik heb de digitale test van claerbleu gedaan.Die van mij gaf of een min aan of een plus.Geen twijfel mogelijk dus.geen gedoe met vage strepen en zo.En er zaten 3 stripjes bij dus dat is ook lekker.Bij mij gaf ie binnen een halve minuut al een plus aan en ben nu inmiddels 19 weken zwanger.Alleen een minpuntje van deze digitale test is dat in de loop van de dag de uitslag verdwijnt met als gevolg dat ik ging twijfelen en de zelfde dag een gewone claerbleu test gehaald heb maar die was ook goed maar deze heb ik nu dus nog gelukkig,met uitslag.Voor in het plakboek hihihi.  Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.Hij is erg duidelijk maar de uitslag verdwijnt wel binnen een dag en dat is jammer.


Liefs Natas
 
Hallo Allemaal,

Wat een gedoe met die clearblue test als ik dit zo lees. Ik moet nog steeds een test kopen maar denk toch maar dat ik deze ff oversla. En die van het Kruidvat ook trouwens.
Een paar maanden geleden stond er een meisje aan de kassa, ze had de kruidvat test gekocht maar die deed dus helemaal niets... Kan natuurlijk eentje tussen zitten die niet goed functioneert maar toch vervelend. Ik ben zelfs erover aan het denken om bij de huisarts de test te laten doen. Alleen durf ik niet goed omdat ik 2 maanden geleden een miskraam heb gehad. Dus ik denk dat ik nog ff in het grijsgebied blijf hangen wel/ niet...
Wil nog niet definitief iets weten...

Groetjes Daniëlle
 
hoi allemaal,



ik heb ook de digitale gebruikt, 3 stuks en bij mij gaf ie binnen een
halve minuut aan een plus. En de dag erna heb ik er nog een gedaan en
die was ook plus, ja ik heb er toch 3.... en inderdaad het jammere is
dat de uitslag verdwijnt maar het staafje houd wel 2 streepjes die dan
bewaar ik die gewoon, de staafjes zijn trouwens dezelfde als die van de
kruitvattesten en etos e.d.



succes allemaal en hopelijk een positieve uitslag



groejtes carreen

 
Terug
Bovenaan