Digitale ClearBlue

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,
Wie van jullie heeft ervaring met de digitale clearblue? Is die echt zoveel fijner als de (soms) vage streepjes of stippen? Toen ik zwanger werd van de 1ste bestond deze test nog niet. En toen die op de markt kwam, had ik meteen zoiets van: die test wil ik doen bij de 2de! Het lijkt me zo fijn als er meteen duidelijk (niet) zwanger staat! Maar nu zag ik op plaatjes geen tekst meer op het display maar een + of een -. Weet iemand hoe ze nu werken...met tekst of + - ?
Liefs, Edith.

Hoi Edith

Ik heb vorige zaterdag eerst positief getest met sensitest. Ik wist dus dat ik zwanger was, op maandagochtend heb ik de digitale clearbleu gedaan om twee redenen:
1) Clearbleu heeft heel veel HCG hormoon nodig om positief te testen dus als deze zwanger aangeeft dan is dit ook heeel zeker zo. Bevestiging dus
2) Leuk voor de foto in het babyboek. Ik vond het leuker om echt het woordje zwanger op de foto te hebben staan, dan alleen twee streepjes. (ja ik ben een rare )

Ik vond ze wel erg duur (3 voor 20 euro) ten opzichte van sensitest (0,99 euro stuk) dus ik heb ze echt alleen gekocht toen ik eigenlijk al zeker was dat ik zwanger was.

Succes

Natalie

hoi edith,

de digitale test van clearblue is idd erg fijn.
ik heb hem zelf gebruikt en kwam binnen een minuut al zwanger te staan,helaas is dit op een miskraam geeindigd,maar voor mij geen andere meer hoor!

liefs mier

Hoi Edith

Ik hoor hier eigenlijk niet meer thuis maar lees nog wel mee af en toe, en ik ben een groot fan van de digitale Clear Blue test!
Ben zelf inmiddels 38 weken en 5 dagen zwanger en wij hebben inderdaad ook de test met CB gedaan, het is gewoon zo duidelijk, er staat zwanger of niet zwanger in het schermpje, dus geen gezeur met 'staat er nou een voorgedrukte streep' of 'is de streep wel donker genoeg', ik ben toch al zo'n twijfelkont, maar met deze test valt er eigenlijk niks meer te twijfelen.

Veel succes ermee
Groetjes Muizeke
(februari forum)

Hi dames!
Bedankt voor de reacties! Er staat dus wel degelijk tekst op het display en niet alleen maar een + of een - ? Want om "zwanger" te lezen is natuurlijk het leukste!
Liefs, Edith.

Hoi Edith

Ja het staat er echt in letters, dus 'zwanger' of 'niet zwanger'. Duidelijker kan niet!

Ik ging helemaal door het dolle heen toen er bij ons zwanger op stond, dat had ik echt niet verwacht/op durven hopen, maar zo gaaf om mee te maken, hopelijk krijg jij snel dezelfde tekst te lezen,

Groetjes Muizeke

hi...
 je moet wel even goed kijken als je een cb gaat kopen, want er zijn nu nieuwe van cb ( die kun je bewaren) want die met letters verdwijnt na een uur van het scherm.
 de nieuwe zijn met + en -.     die 'oude 'zijn wel heel duidelijk. met letters. helaas heb ik ze alleen nog maar gezien met niet zwanger, maar het kwam echt al na een minuutje.
 gr. ella

Ik vind ze fijn.

Ik heb toen hij positief was een foto van de test gemaakt met het schermpje zwanger! Dit is erg goed gelukt!

Terug
Bovenaan