Digitale of oorthermometer?

Ik wil graag een oorthermometer kopen voor mij en de baby die in sept word geboren.Maar kan dit wel zijn ze net zo betrouwbaar?Met mijn zoontje had ik en digitale maar ik vind dit niet prettig.

Wat hebben jullie gedaan?

Hoi,

Ik heb er zelf 1 van braun gekocht.
In het begin was ik er nogal huiverig voor, ook bang dat het niet klopte.
in 1e instantie heb ik toen de gewone erbij gehouden. Je moet het wel even doorhebben hoe je het precies moet plaatsen... als je het eenmaal doorhebt, klopt het precies!

Succes met je keuze!

Hoi hoi,

Toevallig heb ik van de week een oorthermometer gekocht voor onze dochter. Ik vind hem ideaal. Heb ook die van Braun gekocht. Binnen een paar seconde weet je of ze koorts hebben.

Groetjes Max.

Hoi,

Ik had allebei in huis en bij mij gebruikte de kraamhulp liever de digitale dan de oorthermometer. In het ziekenhuis gebruikten ze voor de baby de digitale en voor mij of de digitale (onder de oksel) of de oorthermometer.

Groetjes,
Marianne

Tja, ze zeggen wel vaker dingen....
In het ziekenhuis worden ze hier ook gebruikt, lijkt mij dat het gewoon goed zit.
Ook precies dezelfde trouwens... Braun

Debby mv B'Elanna

Ik had voor mezelf ook een oorthermometer na de geboorte van de tweede. Maar ik kon mooi nog een digitale in huis halen van de kraamverzorgende en de verloskundige.
Dus misschien even handig om te informeren waar zij het liefst mee werken.
Voor de oudste van 4 gebruik ik hem wel, dat oor-ding; ideaal, want bij haar gaat het me echt niet meer lukken om haar rectaal te temperaturen.
Maar bij die kleine pak ik toch sneller de digitale. Ik heb een paar keer getest bij mezelf en dan wijkt het toch van elkaar af. Maar dat is ook geen verschil van een paar graden.
Sil

Terug
Bovenaan