digitale oor thermometer?

hallo,

heeft er iemand ervaring met digitale oor thermometer?
Britt gaat heel hard gillen als ik dr wil temperaturen.... het lijkt mij ook geen pretje dus dacht ik misschien is het beter als ik zo'n digitale oor thermometer koop...

groetjes Carli
 
hoi

ik heb pas een digitale thermometer gekocht omdat mijn zoontjes zo hard gingen huilen als het anaal moest.
ik heb er nu een van brauwn en dat gaat heel goed in minder dan 5 sec weet je de tempratuur en ze vinden het niet eng. ik moet nu meer meten omdat ze nu met de tanden zijn begonnen en vaak iets wat verhoging hebben.
en nu is het ook zo dat je nog 19% terug krijgt gestort op je rekening als je iets van brauwn koopt en ik heb hem bij bcc gekoch voor 39 euro. het is even veel geld maar het is wel heel fijn.

groetjes kristel
 
Hoi,
Hier ook prima ervaringen! lekker snel voor je kleintje en makkelijk voor jou.
Alleen mag je het pas na een aantal maanden gebruiken. Kun je het beste even
navragen bij de drogist. Ik heb hem bij Etos gekocht. Maar dat maakt niet uit.
Groetjes Melanie mmv Quinten
 
Hallo mama van Britt,

Ik heb voor de kerst een digitale thermometer gekregen en ik vind het ideaal! Maar volgens mij, moet je er nog wel een paar tiende van graden bij optellen....

Groetjes!
 

Hoi, ik werk in de GGZ en gebruikte op de afdeling waar ik werk ook regelmatig de oorthermometer.
Het schijnt echter niet de meest betrouwbare methode te zijn. Als je kort achter elkaar een paar keer meet is er altijd een verschil en bovendien moet je een half graad (0,5) bij het resultaat tellen wat niet overal bekend is, blijkbaar.
Misschien is het wel handiger, maar persoonlijk zou ik niet kiezen voor de oorthermometer maar voor de gewone.
Groeten, Claudia.

 
hi

wij hebben er eentje gekocht van braun  toen ik zwanger was met het oog op, dat het makkelijker zou zijn. maar het is een onding, als ik mijn temperatuur meet en het meteen daarop nog een paar keer doe krijg ik verschillende temperaturen, van 35 graden tot 39 grade.

de kraamzorg zag het ding en zei meteen, je moet een gewone kopen, en die gebruiken we nu nogsteeds, gewoon een goedkoop ding van kruidvat. hij is wel digitaal dus het gaat redelijk snel.

groetjes,
lia
 
Ik blijf ook bij mijn oude vertrouwde digitale gewone thermometer.
Mijn vriend lijkt een oorthermometer ideaal, maar ik heb idd mijn twijfels. Ik weet niet precies waar de oorthermometer zich op richt om de temp te meten. Maar er kunnen propjes oorsmeer (hoe klein dan ook) in het oor zitten waardoor de meting beinvloed wordt.
Als ik bij mijn zoontje de temp opneem, dan doe ik (nadat ik de thermometer aan heb gedaan) altijd een klein likje sudo op de punt waardoor het temperaturen minder vervelend voelt. Misschien kan dit nog een kleine tip zijn voor de kids die het tempen niet leuk vinden.

Groetjes Marieke
 
Terug
Bovenaan