Digitale ovulatie test CB paarse

<p>Hallo,</p><p>een vraag wat is jullie ervaring met de digitale test van CB paars?</p><p>vanaf vorige week maandag gestart met testen. De eerste 2 dagen leeg rondje. Vanaf vorige week donderdag tot vandaag een knipperende smiley helaas nog geen piek gevonden. Ik wil het liefste door testen om te kijken of de piek nog komt test elke dag in de ochtend met de eerste urine na het slapen. Graag hoor ik van jullie advies/ervaringen.</p>
 
Hoi ! 
mij had ook de paarse die is heel gevoelig had soms zelfs 1,5 week een knipperde smiley ! Ik raad je de roze aan ! Die heb ik deze maand voor het eerst zelf ook gebruikt heel fijn !
ik hoop dat het snel raak is bij je ! 
veel liefs 
 
Ha, ik heb afgelopen maanden ook getest met de paarse van cb. Elke keer wel een knipperende smiley voor min 6 dagen, maar nog geen 1 x een vaste smiley gehad. Ook al teste ik 2 keer per dag aan het eind... Ik stop daarom maar met de paarse variant. Ben er niet veel wijzer van geworden.
 
Ik heb in het begin de paarse gebruikt, die deed het prima. Maar gebruik inmiddels de roze (puur om de streepjes test te bevestigen) en die werkt ook gewoon goed! En lekker duidelijk!
 
Terug
Bovenaan