digitale positief

elize81

New member
ja ik mag me dan ook echt melden bij de november mama's.....
de digitale CB uitslag is ZWANGER!!
oh zo spannend..
nu voel ik vandaag wel de vermoeidheid, maar zo als mn borsten gister zo jeukte, valt dat vandaag wel weer mee..
had ook beetje pijn in mn onderbuik..maar las dat dat ook mn baarmoeder is die groeit..hoop ik maar..pff word soms gek van mezelf..als het maar blijft zitten!!
wat zijn jullie klachten in het begin van de zwangerschap?
ben nu 4+2..
bij mn zwangerschap van mn dochter kwam ik bij 7 weken er pas achter dat ik zwanger was, had daarvoor ook wel jeukende tepels maar verder mn misselijkheid pas met 7wk...
 
JEEEHH!!

Hihi wat leuk dat we allebei zo snel alweer opnieuw zwanger mochten raken:) Het maakt voor mij de miskraam wel dragelijker met nieuw geluk.. Ondanks mijn onzekerheid.. ervaar jij dat ook zo?

Mijn kwaaltjes tja het ergste is de oververmoeidheid.. verder overgevoelige borsten..sinds deze week jeukende tepels.. last van me darmen (wat vorige week over was en nu weer aanwezig), wat uitslag op borst en bovenrug, steken in onderbuik, en veeel plassen haha na ieder glas of beker of wat ook moet ik alweer.. maar ik drink ook vrij veel. Ik ben nu 5+3

Ik knijp hem dit weekend extra.. de vorige keer kreeg ik vanaf zaterdag gekleurd slijmverlies.. en toen is het de woensdag erop echt mis gegaan...
Kan echt niet wachten op een goede echo!
 
Spannend wknd voor jou..hopen dat je snel naar de vk mag..krijg je daar ook meteen al een echo?
maar zeker leuk zo snel weer zwanger..wel dubbel..verdrietig om de mk..en blij voor het nieuwe leven..maar zeker onzeker..
ik word ' savonds misselijk na het eten..kan ook even niet bunkeren haha..geen trek ' savonds..
 
Dan heb je nog geluk. Ik heb veel last van misselijkheid regelmatig tegelijk met honger (zeer slechte combinatie), ik ben een kluns, knoei met alles, veel chagarijnig en veel moe, het lijkt wel of ik eeuwig kan slapen, mijn borsten doen zo verschikkelijk veel zeer vaak lijken het wel tikkende bommen!!!!!!!!!!!! En dan nog veel last van mijn darmen en daarnaast ook nog menstruatie pijn
 
@lies88 Hoeveel weken ben jij?
Ik nu 4+3..dus denk dat mn kwaaltjes nog komen..heb ook last van verstopping, moe, borsten vallen nu wel mee, van de week wel jeukende tepels, soms misselijk..beetje duizelig en menstruatie pijn..maar ik heb wel zoiets kom maar met de kwaaltjes, voel ik me tenminste zwanger..
 
Terug
Bovenaan