Digitale test van ClearBlue is ECHT de beste!!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden!

Ik wilde jullie even mijn ervaring meegeven met zs-testen.
Vrijdag was mijn nod dus zaterdag heb ik een test van sensitest gedaan. Niks te zien!!
De volgende dagen heb ik er nog een paar geprobeerd maar die bleven negatief (ze werken met een 2e streepje en dat was echt totaal niet te ontdekken). Vervolgens heb ik dinsdag de digitale CB test gekocht (die waar zwanger/niet zwanger op komt te staan) omdat ik daar de vorige keer (miskraam) ook positief mee testte.
Deze was in 1x positief: ZWANGER
Voor de grap heb ik vandaag (donderdag) nog een sensitest gedaan en pas nu is er een heel vaag 2e streepje te ontdekken...

Dus als je denkt zwanger   te zijn zou ik altijd met CB testen. Die zijn gewoon het gevoeligst. Ze zijn wel duurder uiteraard maar als ik zie hoeveel sensitesten ik er doorheen heb gewerkt maakt dat ook niet meer uit .

Overigens heb ik ook de ovutesten van sensitest gebruikt en daar ben ik heel tevreden over.

Succes allemaal!!

Groetjes Lotte.

hoi lotte

allereerst gefeliciteerd en geniet er van ik kom je zeker tegen op het okt forum erg gezellig.
ik ben het helemaal met je eens er is voor mijn geen betere.
ik hab eigenlijk gister 7 febt mijn nod maar zondag kon ik niet meer wachten en wat denk je met grote lettters stond er zwanger.
wat ik erg fijn vind aan de testen is dat er geen twijfel is over wel of niet het staat er gewoon duidelijk kan niet missen

Gefeliciteerd!!! Geniet er saampjes lekker van!!! Ga zaterdag de test (als de rd weg blijven) van clearblue doen, spannend!!! 4 februari was mijn nod.

Liefs Lientje

hoi meissie,

GEFELICITEERD!!!
Wat een fantastisch nieuws.

Ik wens je een heerlijke en onbezorgde zwangerschap toe.

liefs mamabinck.

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
Ik ga proberen zoveel mogelijk te genieten maar t voelt deze keer iig al veel beter dan de vorige. Toen lag ik nachten wakker en als ik sliep droomde ik heel vervelend...

12 Maart pas mijn eerste echo omdat t de vorige keer met 9 weken fout is gegaan wilde mijn man graag die periode achter de rug hebben omdat we ons anders ws toch afvragen of t wel goed blijft als we voor die 9 weken een echo hebben.
Dat vergt wel enorm veel geduld maar t moet!!

Meiden, nogmaals bedankt en allemaal veel succes en plezier!

Lotte

Terug
Bovenaan