Digitale zw-test CB verniewd!

A

Anoniem

Guest
Ik zag net op de site van Clear Blue dat de digitale zwangerschapstest is vernieuwd. Ik weet alleen niet of het er  duidelijker op is geworden!!

Voorheen stond er in het display 'zwanger' of 'niet zwanger': duidelijker kan het niet!

Nu staat er een digitaal plusje of minnetje. Lijkt duidelijk, maar als je naar het plaatje kijkt heeft het plusje een kruisje van twee witte streepjes. Het minnetje is ook een kruisje van twee streepjes, maar dan is de horizontale wit en de verticale zwart. Dat kan flink voor verwarring zorgen. Lekker onduidelijk dus!!!

Niet erg handig van CB. Ik weet niet hoe het met kleurenblinden zit, of die duidelijk onderscheid zien tussen licht en donker, maar ik vond die 'zwanger' /  'niet zwanger' toch echt duidelijker! Daar was twijfel absoluut onmogelijk!

Ben benieuwd wat de prijs is/wordt van deze nieuwe... als ie maar niet (nog) duurder wordt!! (ik koop hem in ieder geval niet! en hopelijk hoeft dat ook niet meer,   want ik heb morgen mijn nod en heb nog één test van die oude liggen...)

Nou, dat wilde ik jullie even laten weten.

Iedereen succes met afwachten en klussen!!

Liefs,

Tammy

Hoi Tammy!

Had ik me net voorgenomen om de volgende keer een digitale test te kopen...voor de duidelijkheid,nou dat hoeft dus ook niet!
Zal dan ook weer echt iets voor mij zijn om me weer te vergissen in de streepjes!
Hhahaha..weet ik dan weer het verschil niet!
waar kun je die eigenlijk kopen,gewoon bij het kruidvat?ik heb ze nog nooit gezien nl...

Hey Tammy,veel geluk voor morgen...ik ben nog altijd voor je aan het duimen!!

Liefs,Swinnie

Hoi Swinnie,

Ja, dat vermoeden had ik al, dat jij hem dan maar niet gaat gebruiken!

Ik denk dat ze gewoon bij de gangbare drogisten te koop zullen zijn, ipv van die andere, want die is van de site gehaald.

Alvast bedankt voor het duimen en ik laat het zo snel mogelijk weten.

Liefs,

Tammy

Terug
Bovenaan