Digitale zw. test van Clear Blue

A

Anoniem

Guest
Wie kan mij helpen? Vanochtend heb ik een digitest van CB gedaan (3 dagen overtijd en allerlei symptomen) en de test gaf in het digitale venster een minteken aan, niet zwanger dus.
Bij het verwijderen van het controlestripje zag ik daarop alleen wel twee streepjes staan, een dikke en een wat lichtere blauwe streep. Geeft deze test altijd twee streepjes op dat stripje ongeacht de uitslag in het digitale venster?

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Groetjes, Con

ik kan je helaas niet helpen, con.
heb die nog nooit gebruikt, spannend, hopelijk krijg je snel antwoordt van iemand die dit weet, wat staat erop de bijsluiter? Ben zelf ook nog niet ongi. dus het is weer spannend. liefs denise

ha Denise,

De bijsluiter zegt hier helemaal niets over, jammer genoeg.

Om twijfel te voorkomen dacht ik juist laat ik deze maar nemen, haha dat schiet niet op zo ;-)

O wat spannend! Ik hoop dat het voor ons raak is deze keer. ik duim voor je!

hoi, er heeft onlangs nog iemand over deze test geschreven, weet helaas niet meer wie. Toen dacht ik oke dat moet ik eventjes onthouden, maar zo te zien, kan ik gewoon nog die testje gebruiken die ik thuis heb liggen. Want dat zou ook echt iets voor mij zijn. Heb je nog een andere test thuis liggen? Kan je die ook nog niet even proberen? Of wacht je nog eventjes? Ik ben blij dat jij er nog bent, pepe evetjes weg,lea,pooky en nog een aantal....
Wel blijven hoor, en hou me op de hoogte.

Miep was een groot voorstandster van deze test omdat ie gewoon duidelijk een+ of - aangeeft. Daarom heb ik deze gekocht, geen twijfel over lichte of donkere streepjes.... Misschien heb je daar een berichtje van gelezen?

Er zitten 3 vullingen in 1pak, dus ik heb er nog twee. Maarja ongeduldig als ik ben ben ik ook wel benieuwd wat een andere doet.

Pffft ! Vindt het zo knap dat je een week kunt wachten met testen!

Ik heb geen plannen hoor om van het forum weg te gaan. Ik kijk alleen niet altijd even vaak omdat ik mezelf niet gek wil maken.

Jij wil van het weekend testen hè? Spah hah nend ....

Ha Con,
Toevallig heb ik laatst op babybrabbel hier een hele discussie over zitten lezen. (op het forum). Ik wil je geen valse hoop geven maar twee streepjes op het controlestripje betekend vaak toch zwanger, alleen wat te vroeg getest. Probeer het eens met een 'gewone' cb-test. Het schijnt dat heel veel vrouwen dit hadden. Negatief in het 'digitale'venster en 2 streepjes op het strookje. Van diegene bleek het gros toch zwanger.Wie weet?!
Laat effe wat weten, ben erg benieuwd!
Duim, duim, duim!
Liefs Anne

ja con, ik zal wel moeten wachten met testen, want bij mijn vorige zwangerschap maakte ik pas heel laat het hlc hormoon aan, waardoor de test steeds negatief aangaf, terwijl ik allang zwanger was, dus heb nu zoiets van laat ik nog maar eventjes wachten, het heeft toch geen zin. Anders had ik het natuurlijk ook allang gedaan, elke telt. En wanneer ga je een andere test proberen, ben benieuwd, liefs denise

jeetje con, ik hoop dat je snel schrijft, ik wilde je namelijk nog eventjes schrijven, dat het een beetje dom was van me ,om je onder dit kopje terug te schrijven, want op jouw vraag had ik geen antwoord, en dacht als mensen zien dat je inmiddels al 6 reacties hebt, kijkt of reageert misschien niemand meer, maar nu zie ik het berichtje van anne, jeeeetje, ga snel een andere test proberen, kijken wat die zegt. succes toi toi toi

Terug
Bovenaan