digitale zwangerschapstest van clear blue

hoi hoi
ik zit met een vraagje ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan van clearblue en die vertelde dat ik niet zwanger ben maar op het patroon staan toch echt twee streepjes een wat lichtere maar goed hij staat er wel ben ik dan toch zwanger?? en leest de test dat nog niet af??
ik ben twee dagen overtijd en wil best nog een test doen

heeft iemand ervaring met de digitale test??

groetjes lotte

Als je de bijsluiter leest, dan waarschuwen ze je om dus niet naar díe streepjes te kijken! Deze tellen niet. Het gaat om wat het display zegt. Deze streepjes staan er altijd namelijk. dus je bent helaas niet zwanger. Hoop gauw natuurlijk dat het lukt!
Als je nog maar kort overtijd bent (bijvoorbeeld een dag) dan kun je altijd nog een paar dagen later testen.
Succes!

Dat is idd vreemd,

ik moet zeggen dat ik de keren dat ie niet zwanger aangaf ook niet echt naar het patroon gekeken heb na die tijd (meteen de prullenbak in)
En ik bleek idd niet zwanger

De eerste keer dat ie zwanger aangaf, 1 dag na mijn NOD was er maar een licht streepje zichtbaar op het patroon.......dus dat pikt ie wel meteen op hoor

Toch vreemd, ik zou er nog een ander merk aanwagen als ik jou was

Suc6

Als je er gewoon 1 haalt van het huismerk van de apotheek zie je altijd een streepje als je zwanger bent.
Deze vindt ik zelf heel fijn omdat hij gewoon heel duidelijk is!

Als de test van clear bleu zegt dat je zwanger bent, dan is dat zo, en als ie zegt niet zwanger dan niet....

Dat is wat bij mij altijd klopte, dus suc6 meis, en anders later nog eens testen....

groetjes

Ik moet me helaas aansluiten bij Sjana. Ik heb de testen zelf ook en in de bijsluiter staat inderdaad dat je niet naar de streepjes op de 'staafje'   moet kijken. Vind je dat zelf vervelend en verwarrend, dan kan je natuurlijk de niet-digitale testen gebruiken.

I'm sorry.

Groetjes,
Anoek

He meid,
De clearblue digitale test is idd anders dan de overige testen. De streepjes op de strip zeggen niets. Mijn eigen ervaring is dat de CBdigitale test sneller reageert dat andere testen. Die gaf bij mij positief aan terwijl de anderen pas een paar dagen later positief aangaven. Je moet uitgaan van hetgeen er in het afleesvenster aangegeven wordt, en niet kijken naar de streepjes op de teststrip.

Succes ermee en ik hoop dat je alsnog snel een posi test in je handen hebt.
groetjes,
Dion

Hallo Lotte,

Dat had ik de vorige ronde ook met clearblue-test, maar ik was niet zwanger. De volgende dag waren er nog duidelijker twee strepen op het patroon te zien. Ik zou nog even voorzichtig zijn als ik jou was of even een ander merk proberen. Ik vond het toen ook  zo raar. Toch even voorzichtig zijn ermee.

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan