dik/jongen

Ik ben 20 weken en heb al een behoorlijk buikje ( 2e zwangerschap) nu zegt iedereen dat ik vast weer een jongen krijg!!!
Hoe komen ze erbij? Omdat ik toevallig al zo groei?
Dus moeders die meisjes krijgen zijn minder dik of zo?
Ben benieuwd of het zo is....

 
Hoi Marloes,

Klikt mij erg raar in de oren. Heb alleen vaker gehoord dat jongens "naar voren dragen" en een meisjesbuik vaak wat breder is, Maar of dit ook echt zo is?

Ik ben nu zwanger van de tweede (weer een jongen), heb dezelfde buik als de eerste keer en deze is redelijk bescheiden.

Gr, Mariaz

 
ik ben voor het eerst zwanger, nu net 16 weken en heb nog nauwelijks een buikje. ik voel wel dat m'n buik wat steviger is. maar ik ben er nu best een beetje onzeker over... waar blijft hij/zij?
 
Al die verhalen over hoe je draagt en wat voor een buik je hebt, allemaal bakerpraatjes hoor. Gewoon iedereen laten kletsen. de helft zal zeggen dat het een jongetje wordt , de andere helft een meisje. Dat kan een helft naderhand zeggen, zie je wel .......en denken dat ze gelijk hebben.
Ik draag heel erg naar voren en het wordt een meisje. ( volgens de echo,niet volgens wat men zegt)
 
bij mij zegt iedereen (behalve mijn zus dan )dat ik een jongen krijg zelfs mensen die ik niet eens ken en die vragen hoelang ik nog moet zeggen ook meteen het wordt een jongen nou ja het maakt mij persoonlijk niet uit of het nu een jongen of een meisje wordt als het maar gezond is (ja ik weet klinkt heel cliche maar ja is wel zo) bij de tweede zou ik wel denk ik een ander geslacht willen hebben dan de eerste maar ja je heb het niet voor het uitzoeken en ik al die praatjes van als je zo of zo draag word het een jongen en zo ene meisje allemaal flauwekul maar ja dan hebben mensen teminsten weer een nieuwe bezigheid
nou succes met je zwangerschap
groetjes jacqie
 
Ik draag mijn buik naar voren, en ben aardig dik al voor 23 weken. we krijgen een meisje, dus het is flauwekul wat ze zeggen. Iedere zwangerschap en iedere vrouw is anders
suc7 met je zwangerschap

groetjes dory
 
Terug
Bovenaan