dik slijm

Hoi,

Vanmorgen toen ik me afveegde zag ik een dik slijm op het wcpapier.
ik kon het uit elkaarn trekken(wel met papier natuurlijk)en vraag me af of dit een teken is dat de bevalling zich eerdaags aandient

Groetjes Joyce

Hey joyce,

Ik had dat vorige week ook volgens mij is het een stukje slijmprop wat wel weer aangroeit. ik ben over 3 weken uitgerekent en ik hoopte al dat ze snel zou komen maar volgens mij betekent het niet veel.

Succes groetjes van Annemarieke

Hoi Joyce,

Dat kan heel goed hoor. Als je je slijmprop verliest, kan dat een teken zijn dat de bevalling zich aankondigt. Bij mij was het namelijk ook het geval. Het kan alleen wel nog een week duren.... Wil je geloof ik niet horen he, als je bijna 42 weken bent!

Succes nog!!

Groetjes Jolien

Hoi Joyce,

Inderdaad, het kan heel goed. Toen ik 41 weken zwanger was, had ik dat ook en twee dagen later werd ons zoontje geboren.

succes straks bij je bevalling,
groetjes van Renate

Het verlies van de slijmprop wil niet zeggen dat de bavalling op gang komt, er zijn zat vrouwen die met 36 weken al de slijmprop verliezen en toch voldragen of overtijd gaan.

Hoi,
Ik ben ook met ongeveer 41 weken de slijmprop verloren, maar er gebeurde helaas niets. Ons dochtertje is uiteindelijk 16 dagen over tijd gehaald d.m.v. inleiding.
Hopelijk komt het bij jou wel sneller want ieder lichaam is (gelukkig) weer anders. Succes !!!

Terug
Bovenaan