A
Anoniem
Guest
Senne was bij de laatste meting bij 5 maanden 66 cm en 7880 gram. Dat is mooi in evenwicht volgens de kinderarts, maar boven in de curve. Hij noemde haar een mollige baby, maar dit was grappig bedoeld. Ze Ãs ook een mollige baby met van die lekkere dikke beentjes en hamsterwangetjes. Eigenlijk vind ik dit prima en zelfs erg schattig, maar nu lees en hoor ik regelmatig dat mollige baby's vaak ook dik worden als ze ouder zijn. Ik ben zelf niet dik en mijn man ook niet, bovendien leven we gezond. Ik wil Senne ook gezond en goed leren eten. Ik vraag me eigenlijk af in hoeverre dat het waar is wat ik lees/hoor. Wat denken jullie hiervan?
Ze krijgt nu 4 flesvoedingen van 180+6 en daarnaast fruit en groentehapje. Ze heeft alleen ontzettend veel honger en eet dus van beide hapjes een heel potje leeg of ongeveer dezelfde hoeveelheid als ik het vers maak. Ik zou haar ook willen laten wennen aan andere smaken door haar liga of danoontje start te geven, maar door die opmerkingen durf ik dat niet zo goed.
Wat zijn jullie ervaringen met eerdere kinderen of kinderen in jullie omgeving?
Groetjes,
Dionne
Ze krijgt nu 4 flesvoedingen van 180+6 en daarnaast fruit en groentehapje. Ze heeft alleen ontzettend veel honger en eet dus van beide hapjes een heel potje leeg of ongeveer dezelfde hoeveelheid als ik het vers maak. Ik zou haar ook willen laten wennen aan andere smaken door haar liga of danoontje start te geven, maar door die opmerkingen durf ik dat niet zo goed.
Wat zijn jullie ervaringen met eerdere kinderen of kinderen in jullie omgeving?
Groetjes,
Dionne