dik??

Dag iedereen,
Ik ben zwanger van ons 2e kindje.
Nu heb ik altijd wel een buikje gehad en ook na de eerste is die niet echt meer weg geweest maar ik vind dat ik nu zo vreselijk groei!
Ik ben nu 11 weken zwanger en ik kan het bijna niet meer verbergen. Ook draag ik al positiebroeken omdat m'n eigen kleding echt niet lekker meer zit... maandag hebben we de 12 weken echo.
Hebben meer dames hier last van? Of heb ik gewoon echt zo'n dikke buik van mezelf.... dat houdt ik mezelf nog steeds voor omdat ik telkens denk 'dat kan niet nu al!'
Ik hoop dat iemand er ervaring mee heeft!

Groetjes Sandra

Heej Sandra,

Hier hetzelfde probleem, buik was al niet plat en na de geboorte van de eerste is ie ook niet platter geworden zeg maar ;)
En nu lijkt het alsof ik al 4 maanden zwanger ben, maar goed, kan er al wel lekker mee pronken nu :D
Dus, geniet er lekker van!

Hanneke

Hallo Sandra,

Ik ben nu zwanger van mijn 3de kindje.
Ik ben nu bijna 14 weken zwanger.
Met ongeveer 9 weken kon ik het eigenlijk al niet meer verbergen voor de buitenwereld.

Het is eigenlijk wel normaal dat je sneller groeit met een volgende kind.
Mijn verloskundige zei het ook tegen me.

Geniet er maar van, voor je het weet ben je, je buik weer kwijt.

groet sjoukje

Hoi Sandra,
ik kan me bij je aansluiten. En dit is mijn eerste zwangerschap..! Ben nu 13 weken maar lijk volgens mij al 5 maanden haha maar goed, het groeit dus wel goed allemaal denk ik ;) Ik draag ook al een tijdje zwangerschapsbroeken, zit gewoon een stuk lekkerder! Ik heb het in mijn omgeving al vrij vroeg verteld, uit enthousiasme, maar als ik dat niet gedaan had, had het niet lang geduurd voordat men vragen ging stellen denk ik...
Groetjes!

Hoi Sandra,
Ik ben zwanger van ons derde kindje.(12 weken) Ben veel meer misselijk dan bij de andere 2 zwangerschappen en moet eten om dat gevoel een beetje kwijt te raken. Ik let er wel op. Crackers en spa rood. Maar helaas...
Ik groei dus dubbelop. Maar dit is mijn laatste zwangerschap en ik ga hier volop van genieten,
Mijn buikje toont als 4 maanden.
Ik kan het alleen niet aan iedereen vertellen omdat mijn ouders op een lange vakantie zijn en ik het ze graag zelf wil vertellen. Ben dan alleen al 18 weken zwanger.
Ik hoef het dan niet meer te vertellen. Het oog zegt genoeg.

Hoi hoi,
ik ben nu 14 weken en 3 dagen.. Heb gisteren mijn eerste zwangerschapsbroek gekocht:)! en zit helemaal super.. krijg echt al dikke buik.. Al heb ik wel het idee dat het alleen vet is wat naar voren is gaan staan haha.. maar goed, iedereen kan het nu dus ookal lekker zien :)!! Vind het alleen nog beetje eng, want voel en merk niet zoveel van de kleine.. Dus maak me beetje zorgen.. Gelukkig moet ik donderdag naar de VK.. Dus ben benieuwd..
Liefss

Ben 14 weken zwanger van mijn 2e en draag sinds dit weekeinde ook positiekleding. De rest kon echt niet meer. Had er eigenlijk al eerder mee moeten beginnen, dit zit zoooo veel lekkerder!
Heb ook het idee dat het stuk buik wat nu zo naar voren steekt juist vol zit met alles behalve baby... Zal ook wel kloppen, alles wordt in 1e instantie naar boven gedrukt.

Miarciie:
Ik voelde mijn 1e kind rond de 16 weken voor t eerst, ik zat toen gehurkt en voelde plofjes in mijn buik. Sommige dames voelen hem/haar pas veel later. No worries! Wat ik wel al goed kan voelen bij mijzelf is de baarmoederrand. Als ik (met lege blaas) plat op mijn rug lig en mijn onderbuik van boven naar beneden 'bevoel' (wat een raar woord eigenlijk...) voel ik duidelijk een rand. Daar begint/eindigt mijn baar moeder. Je merkt ook dat die 'rand' steeds hoger (dichter naar de navel) toe komt te liggen.

sandra ik heb dat ook
ik ben dan wel een oktobermama maar heb nu ben 21 weken al bijna net zo'n dikke buik als bij mijn eerste kindje met 36 weken. heb afgelopen week de fotos naast elkaar gelegd en je ziet bijna geen verschil. krijg ook vaak te horen hoelang moet je nog niet lang meer of wel.hihi
je niet druk maken dus want hier hebben meer vrouwen last van zeker als het geen eerste is.

Terug
Bovenaan