DIKKE BAALDAG!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
VERSCHRIKKELIJK WAT EEN DAGEN.
EERST AL MET DAT STRIPPEN, LUKTE NIET HELEMAAL MAAR DE WEEEN WERDEN WAT HEFTIGER, OM VERVOLGENS S'NACHTS TE VERDWIJNEN, KOM IK NET BIJ DE GYN VANDAAN, DIE VIND MIJN BAARMOEDERMOND NOG TE STUG, EN HET ZOU SLECHT VOOR MIJ MAAR OOK VOOR DE ZIJN OM NU MAAR GEWOON IN TE LEIDEN, IK WAS ECHT BOOS, HIJ HET HET ME BELOOFD VANDAAG MOCHT HET EN OP Z'N HOOGST WOENSDAG.
WEER ECHO GEHAD GEWICHT IS 3177 GRAM.

ZO ZAT IK DAN VANMORGEN DE BOEL BIJ ELKAAR TE JANKEN, IK HEB WAT SLAAPPILLEN GEKREGEN EN IK OMET HET NOG MAAR EVEN UITZOEKEN, WEL HEEFT HIJ MIJ EEN DEFINITIFE DATUM GEGEVEN, EN DE AFSPRAAK MET DE VERLOSKAMERS GEMAAKT NU WORD HET 100% WOENSDAG 19 DECEMBER.
NOU JA DAAR LEVEN WE DAN MAAR WEER NAARTOE.
MAAR IK HOOP NOG STEEDS DAT HET ALSNOG DOORZET, ZOVEEL VOORWEEEN, EN DAN NIETS GEBEUREN IS NOGAL FRUSTREEREND.

GADVERDAMME WAT BAAL IK HIER VAN.

XXX

Dat schiet lekker op zo he?!
Ben je er zo naar aan het uitkijken......
Ik hoop dat je de moed nog een beetje kan opbrengen en het geduld natuurlijk!
Duim voor je!

Groetjes en liefs Bertine

meid wat een pech heb jij zeg leef je er helemaal naar toe en laten ze je nog met een datum van 19 december zitten!!!!
Hoop voor jou dat het snel vanzelf mag komen.

dikke (K)

hasret

Wat een lul zeg, heb je er zo naartoe geleefd dat je vandaag zou worden ingeleid!!!!
Wat ontzettend balen.

Tja en dan duurt het voor je gevoel nog heel lang tot 19 dec.......dan maar hopen dat jouw kleine daar lekker doorheen vaart en dus eerder wil komen. Ik hoop het voor je.

gr mama van MD

Ik weet dat het niet leuk gaat klinken, maar toch is het beter dat je niet bent ingeleid. Als je lichaam er nog niet aan toe is, wordt het alleen maar een lange pijnlijke weg. Geloof me......
En ik weet heel goed hoe je je voelt, ik heb ook al 4 weken last van weeën, vooral 's nachts, en de laatste dagen ook veel overdag, en ik loop ook helemaal aan het eind van mijn latijn.
Wil je heel veel sterkte toewensen, hoop dat je gauw aan de beurt bent en dat alles goed mag zijn met jou en de baby.

Liefs en een dikke knuffel Hilma.

Ja, het is niet leuk hoe het allemaal gaat, maar ik ben het met Hilma eens.
Als je lichaam er nog niet klaar voor is, lijkt het beter om nog even  te wachten.
Wel raar dat  Gyn. je belooft had om in te leiden en daar dan nu op terug komt.
Je hebt in iedergeval een uiterste datum. Ik hoop dat je met de slaappillen nog een beetje rust krijgt.

groetjes Sabine

Meid, wat een verhaal! Maar, om het positief te zien, je hebt nu in ieder geval een datum waar je naar uit kunt leven! Heel veel sterkte tot die tijd!

Terug
Bovenaan