Dikke benen?

Hoi Dames!

Ik heb even een vraagje... om me wellicht enigzins voor te kunnen bereiden op wat komen gaat ... Ben nu 17 wkn en 4 dgn zwanger en heb geen weegschaal thuis. Het interesseert me niet zoveel of ik veel of niet aan ga komen of al ben aangekomen, het enige wat ik me echt afvraag is of mijn benen veel dikker zullen worden. Wat is normaal? Worden benen en billen vaak veel dikker of valt dat ook wel weer mee heel vaak? Van mezelf heb ik helemaal geen dikke benen, ben sowieso vrij tenger (niet mager hoor, maar gewoon klein gebouwd zeg maar) en ik vraag me af hoe het bij mij uit zal gaan pakken. Wat zijn jullie ervaringen?

Liefs, Linkie.
 
Hoi,

Iedereen is natuurlijk verschillend en de een krijgt dikke armen en draagt rond ( de buik) en de ander krijgt juist dikkere billen/benen en draagt bv naar voren( de buik). Ik kan dus alleen over mezelf spreken. Bij mijn eerste heb ik dikkere benen en billen gekregen en nu ik van de tweede zwanger ben (inmiddels 27+6 wkn) heb ik eht weer dat mijn billen en benen dikker zijn geworden. En dan met name mijn bovenbenen. Mijn enkels zijn ook wel iets gezwollen maar dat komt omdat ik een beetje vocht vasthoudt.

Gr MF
 
Hoi

Ik ben ook vrij tenger en heb wel dikkere benen gekregen. Moet heel erg wennen dat mn bovenbenen steeds langs elkaar schuren als ik loop. Heb ik normaal niet. En mijn achterwerk is ook kontzettend aangekomen de vorige keer. Ik kan nu zeggen dat ik er een heb en dat was voor mn zwangerschap niet.

Succes verder

groetjes
 
hoi Linkie

misschien dat je net zo'n mazzel hebt als ik tot nu toen. Ben nu 30+2 en mijn benen en billen zijn nog net zo slank als voorheen terwijl ik ook heel tenger ben/was. Zelfs nu ik een beetje vocht begin vast te houden kun je het nog niet echt merken behalve aan mijn vingers dan.

Geniet ervan dat is toch het belangrijkste

groetjes chislaine
 
"Tuurlijk, dat weet ik en dat doe ik ook wel hoor!
Ik probeer me gewoon een beetje "voor te bereiden", voor zover
dat mogelijk is... want je kunt natuurlijk eigenlijk helemaal
NIETS voorspellen. Ach ja.
Wel merk ik nu s'avonds al aan mijn benen dat ik wat vocht vast
hou hoor... s'ochtends zijn ze dan weer helemaal normaal.
Maf....
 
Hoi Linkie,

ben zelf voor een tweede bezig maar wil toch even zeggen dat ik ook dikkere benen en billen had toen ik zwanger was. Ben zelf 1,74 en woog voor mijn zwangerschap 61 kilo dus was best slank heb trouwens ook geen aanleiding om dik te worden maar toen ik zwanger was, ben ik ja................... 29,8 kilo aangekomen ben gewoon op de 90 kilo geeindigd nou dat doet wel wat met je lichaam hoor. Maar goed gelukkig zijn er niet zoveel vrouwen die zoveeeeellll aan komen. nu heb ik wel last van lichte striemen op mijn benen en billen   maar ja wat wil je. Toch is het allemaal weer goed gekomen en weeg nu weer gewoon 62 kilo binnen een mum van tijd was het weer eraf dus hopelijk geldt dit ook voor jou en ik zou me ook  maar niet zo druk maken hoe je er uit komt te zien wees gewoon trots dat je zwanger bent en daarna kun je altijd weer zien, ik zelf vind het wel fijn dat ik iets ronder ben geworden.Geen kont is toch ook maar niks hahahahaha.

geniet lekker van je zwangerschap

groetjes leonie
 
Terug
Bovenaan