Dikke buik!!

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Als je zwanger bent terwijl je at nog niet weet kan je dan een dikke buik hebben of een opgeblazen gevoel??

mijn buik voelde vandaag best  dik net of ik uit mijn broek knap.

groetjes desire

Volgens mij kan dat wel. Op het moment dat wij zwanger wilden worden en nog niet wisten dat het ook zo was, stond ik 's avonds voor de spiegel en toen had ik een flinke buik zeg maar. Dat was me nog niet eerder opgevallen.
Maar wat de medische verklaring hiervan is, kan ik je niet geven.

Ik heb ook een beetje het idee dat mijn buik iets dikker is als normaal (maar kan ook van het snoepen zijn :)

Hoi,

Ja, dat kan. Toen ik zwanger was van mijn eerste had ik al heel snel last van mijn darmen, zo'n   harde opgezette onderbuik. Klinkt onsmakelijk, maar ik kon de eerste 8 weken ook erg moeilijk naar de WC, echt tot bloedens toe.

Ik heb er nu ook weer last van, daarnaast heel pijnlijke borsten en beetje misselijk/weeïg gevoel, dus ik heb zo'n goede hoop... (ook wal weet ik dat ik dat niet zou moeten doen, want de teleurstelling zou zo groot zijn als 't niet waar is)...

Vanochtend heb ik een vriendin  voor me  laten pendelen. Volgens de pendel ben ik inderdaad zwanger...van een meisje... Ik geloof er normaal niet in, maar ben nu bereid om alles wat mijn hoop bevestigt voor waar aan te nemen

Spannend hè? Ik heb de 25e mijn NOD. Meestal verlies ik een dag of 4 van tevoren al wat oud bruin bloed, dus als dat wegblijft ga ik de 25e testen, spannend dus... nog 6 dagen. Jij??

Hoi,

Ja, dat herken ik ook! Darmen werkten minder, daardoor opgeblazen gevoel en dikkere buik! Kan een goed teken zijn..!!

Liefs Sanne

Hey Marceline,

Ik heb woensdag of donderdag nod, weet nooit zeker welke dag maar wel wanneer ongeveer.
Ik heb nooit last van oud bruin bloed bij mij is het altijd meteen heel erg en word het steeds minder.

IK hoop dat ik deze week kan zeggen dat ik zwanger ben en dat jij dat ook kunt zeggen.

Ik zal voor je en.

Groetjes desire

ik krijg altijd een dikke buik vlak voor ik ongi moet worden.krijg ook last van mn darmen.maar als dat bij jou t geval was zou je dat wel weten van de vorige keren.als het nieuw voor je is,zou je goed zwanger kunnen zijn!!!!
ik hoop   het voor je.
groetjes kari

Hey Kari,

Ik heb normaal nooit een dikkere buik of opgeblazen gevoel voor ik ongi moet worden.
Ben de laaste tijd ook meer misselijk en vooral als ik net wakker ben, kan natuurlijk ook dat mijn lichaam me voor de gek houd maar we zullen zien, nog een paar dagen wachten.

groetjes desire

Terug
Bovenaan