dikke buik

Hallo iedereen,

Ik wilde even van jullie weten wanneer jullie een buik begonnen te krijgen. Ik ben pas 8 weken zwanger, maar begin toch al een buik te krijgen. Zeg maar kegelvormig, naar mijn navel toe smaller. Is dat een beetje duidelijk? Heel veel broeken en rokken pas ik ook al niet meer.
Ook is mijn onderbuik een beetje hard. Eerst kon ik mijn buik nog goed inhouden, maar dat gaat nou niet meer.
Zie ik spoken of kan het zo zijn dat je nu al begint een buik te krijgen? Ik heb altijd al wel een beetje buik gehad (kledingmaat 40), maar niet zo erg.

Groetjes, S.
 
Hai S. Ik ben nu 15 weken en ik had ook wat jij hebt zegmaar. Dat blijft. Nu krijg ik echt (!!!!) een buikje. Als je goed kijkt dan zie je het al, leuk hoor die reacties van iedereen. Meid, showen hoor die buik van je!
gr. M.
 
Hai S,

Ik heb ook precies hetzelfde gehad. Niemand kon zien dat ik zwanger was, behalve mijn vriend en ik. Heel erg leuk als het nog zo intiem is. Nu zit iedereen ineens ongevraagd aan m'n buik. Ook leuk, maar wel even wennen.

Groetjes,

Mariska
 
Ik droeg met 6 wkn positiebroeken.
Ik kreeg van iedereen te horen dat het mijn darmen waren..maar ik leek al 3 mnd zwanger toen.
toen ik voor controle bij vk kwam bleek dat mijn baarmoeder groter was dan het aantal weken dat ik zwanger was...Dus het waren bij mij mijn darmen niet alleen!!Toen ik 4 mnd zwanger was zeiden mensen al oo nog een paar weekjes he!Zei ik:Ja nog even ...nog 5 mnd!!

Inmiddels ben ik 26 wkn zwanger en mensen zeggen ..zooo jij hoeft niet lang meer he..als ik dan zeg dat ik nog zoveel weken moet schrikken ze,zitten er niet 2 in dan?
Nop want ik krijg iedere 3 wkn een echo en daar is duidelijk maar 1 te zien.
Het is bij mij dus vrij extreem van het begin af aan,met 8 weken vroegen de mensen mij of ik zwanger was,terwijl ik wijdere kleding droeg!!

Op controle kan je ernaar vragen,
 
Terug
Bovenaan